drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA


O szkoleniu


Zamykanie sprzedaży (domknięcie klienta), to kluczowe zadanie, które stoi przed handlowcem prowadzącym proces sprzedaży w relacji B2B i B2B. Nie zawsze jednak możemy liczyć na to, że dojdzie do finalizacji sprzedaży. Pomimo „wzorowo” przeprowadzonych początkowych etapów sprzedaży (badanie potrzeb, prezentacja oferty) klient "nie domyka się" a zniechęcony sprzedawca nie podejmuje kolejnych prób zamknięcia sprzedaży.

Dlaczego tak dzieje się?

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży. Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.:

  • Dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika.
  • Ciągnący się w nieskończoność proces podejmowania decyzji przez klienta.
  • Odkładanie decyzji i poszukiwanie alternatyw przez klienta.
  • Kolejne oferty pozostające "bez echa".

Środkiem zaradczym jest wykształcenie u handlowców umiejętności domykania klienta i procesu sprzedaży i wyposażenie ich w skuteczne "techniki zamykania sprzedaży".

Zapraszamy na jedyne w swoim rodzaju szkolenie poświęcone wyłącznie zamykaniu sprzedaży. Podczas warsztatu pokażemy i przećwiczymy z handlowcami 10 technik zamykania sprzedaży.

Komu polecamy szkolenie "Zamykanie sprzedaży. Domykanie Klienta"?

Opierając się o naszą wiedzę i ponad 18-letnie doświadczenie w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych udział w szkoleniu rekomendujemy:

  • Handlowcom, doradcom klientów, specjalistom ds. sprzedaży, przedstawicielom handlowym działającym w segmentach B2B i B2C.
  • Managerom klienta kluczowego (KAM).
  • Managerom zespołów handlowych i obszarów sprzedaży (Dyrektorzy i Kierownicy Sprzedaży).

Cele szkolenia


Uczestnicy szkolenia z finalizacji sprzedaży:

  • Poznają i przećwiczą techniki zamykania sprzedaży.
  • Przypomną sobie etapy procesu sprzedaży i porównają skuteczność różnych modeli sprzedażowych.
  • Nauczą się odczytywać, właściwie interpretować i odpowiednio reagować na sygnały "gotowości do zakupu".
  • Zdobędą wiedzę o zasadach podtrzymywania kontaktu z klientem i motywowaniu go do zakupu.
  • Zaplanują wykorzystanie zdobytych umiejętności i wiedzy w swojej pracy zawodowej.

Jak jest oceniane trener i szkolenie "Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta"?

"Bardzo konkretna i bezpośrednia osoba, o wysokich kwalifikacjach i doświadczeniu, przykłady z życia wzięte"

"Trener kompetentny. Otwarty stwarzający przyjazną atmosferę"

"Wiadomości na b. wysokim poziomie"

To tylko trzy z wielu pozytywnych opinii i ocen wystawionych przez osoby uczestniczące w szkoleniu "Zamykanie Sprzedaży. Domykanie klienta". Zapoznaj się ze informacją zwrotną od uczestników szkolenia, komentarzami i oceną szkolenia. Zobacz jak jak wyglądają zajęcia czytaj tutaj.

2 wygodne formy organizacji szkolenia "Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie lub twojego zespołu / firmy formę udziału w szkoleniu z finalizacji sprzedaży:

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla jednej osoby bądź małej grupy 2 - 4/5 osób. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 do 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.

Program szkolenia


1. GŁÓWNE ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY

  • Główne etapy procesu sprzedaży
  • Porównanie modeli sprzedaży na przestrzeni lat
  • Analiza mocnych stron handlowca i obszarów do poprawy
  • Zrozumieć klienta, czyli umysł a zachowanie
  • Rodzaje klientów

2. TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY

  • "małe kroki"
  • "alternatywa"
  • "wyczerpanie możliwości"
  • "pośpiech promocyjny"
  • "finalna propozycja"
  • "próba produktu"
  • "możliwość zwrotu"
  • "metoda referencji"
  • "zamknięcie przygotowujące"
  • "nie przeszkadzaj"

3. WERBALNE I NIEWERBALNE SYGNAŁY KLIENTA

  • Wykorzystywanie pytań w zamykaniu sprzedaży
  • Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie

4. OCZEKIWANE ZACHOWANIE HANDLOWCA WZGLĘDEM KLIENTA

  • czyli wiedza
  • Umiejętności
  • Postawa
  • czyli jak po ludzku zdobyć zaufanie klienta

5. PODSUMOWYWANIE ROZMÓW Z KLIENTEM

  • Narzędzia handlowca
  • Podtrzymanie dialogu z klientem
  • Ustalenie ponownego terminu spotkania
  • Motywowanie klienta
  • Podziękowanie i kontakt posprzedażowy

6.KILKA WSKAZÓWEK I PODSUMOWANIE

  • Wnioski grupowe i indywidualne
  • Co wykorzystasz dla siebie, czyli jaki będzie Twój pierwszy krok?

Szkolenie "Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta" poprowadzi:

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!