Przejmowanie klientów konkurencji, to kompetencja niezbędna każdemu sprzedawcy, przedstawicielowi handlowemu, handlowcowi czy KAM-owi. Jednym słowem, każdemu kto sprzedaje na konkurencyjnym rynku.
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przejęciem. Szkolenia handlowców powinny być dostosowane do realiów ich pracy. A przecież każdy handlowiec codziennie rozmawia z klientami konkurencji. Nawet, jeżeli tak nie jest, to w najbliższym czasie wraz ze wzrostem konkurencji na twoim rynku będziesz coraz częściej słyszał od klientów, "ale my już korzystamy z ..." (i tu padnie nazwa konkurencji).
Czym wyróżniają się współcześni klienci? Czy klient współpracujący z naszą konkurencją różni się od naszego stałego klienta? Jakie rodzaju strategii użyć, aby zbudować trwałe i rentowne relacje z naszymi klientami? Czy aby zaplanować przejmowanie klientów należy przeprowadzić reorganizację firmy? I co tak naprawdę decyduje o sukcesie w sprzedaży - narzędzia czy umiejętności (techniki sprzedaży)? Uczestnicząc w szkoleniu "Przejmowanie klientów konkurencji" poznasz odpowiedzi na te i inne ważne pytania, a dodatkowo poznasz warsztat profesjonalnego handlowca nastawionego na pozyskiwanie klientów konkurencji. To właśnie w trakcie tego szkolenia sprzedaż klientom konkurencji będzie głównym zagadnieniem.
Od ponad 20 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji sprzedażowych sił handlowych. Kierując się naszym doświadczeniem szkolenie z przejmowania klientów polecamy:
W trakcie szkolenia z przejmowania klienta konkurencji, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia "Przejmowanie klientów konkurencji", uczestnicy:
Szkolenie z przejmowania klienta ma charakter bardzo praktycznego warsztatu. Podczas szkolenia weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach indywidualnych, ćwiczenia w małych grupach, ćwiczeniach zespołowych, scenkach, będzie rozwiązywał zadania i testy, weźmiesz udział w burzach mózgów i dyskusjach moderowanych.
Podsumowaniem każdej części warsztatowej są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera.
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z przejmowania klienta konkurencji.
Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.
Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.
Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43
Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47
Zapraszamy do kontaktu!