Motywowanie pracowników to jeden z filarów pracy managera. Dobry przełożony nie tylko skutecznie dobiera zadania dla swojego zespołu, ale także potrafi wyegzekwować ich wykonanie. Odpowiednia motywacja pracownika przynosi zarówno krótko-, jak i długoterminowe efekty, dlatego warto zadbać o ten aspekt pracy i podnieść swoje kwalifikacje w zakresie sposobów motywowania pracowników na naszym szkoleniu.
Przełożony, zatrudniając nową osobę w zespole, szuka kandydatek i kandydatów, którzy nie tylko będą mieli pożądane doświadczenie i wiedzę, ale także będą spełniali założone normy wydajności pracy. Jednak sama chęć pracownika do wykonywania działań to nie wszystko. Manager powinien korzystać z przyjętych modeli motywacji pracowników, by ich zaangażowanie ukierunkować w odpowiednią stronę, na ważne aspekty zadań. A gdy brakuje zaangażowania – wiedzieć, jak zmotywować pracowników do wykonywania obowiązków.
W ramach naszego szkolenia z motywacji pracowników przekazujemy szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności ze sposobów motywowania pracowników, technik motywowania i modeli motywacji. Szkolenie z motywacji prowadzone jest przed cenionego w branży trenera zarządzania, posiadającego własne, wieloletnie doświadczenie managerskie. Motywowanie pracowników może zostać przeprowadzone jako szkolenie zamknięte – przeznaczone dla managerów z jednej firmy. Pozwala to nam nie tylko podzielić się zagadnieniami z teorii motywacji, ale także przedstawić propozycje dotyczące implementacji rozwiązań w Twojej firmie.
Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje dotyczące szkolenia z motywacji pracowników.
Celem szkolenia z motywowania pracowników jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie sposobów motywowania pracowników oraz przekazanie skutecznych metod i technik, którymi możesz posłużyć w procesie motywowania podwładnych.
Szkolenie z motywowania pracowników jest prowadzone metodą warsztatową ukierunkowaną na podniesie kompetencji managerskich związanych ze skutecznym motywowaniem pracowników. Podczas szkolenia z motywacji weźmiesz udział w ćwiczeniach indywidualnych, ćwiczeniach grupowych. Będziesz rozwiązywał zadania i case study związane ze sposobami i technikami motywowania pracowników. Weźmiesz udział w dyskusjach i burzach mózgów.
W projektach szkoleń zamkniętych (dedykowanych managerom jednej firmy) proponujemy uzupełnienie szkolenia dodatkowym blokiem tematycznym związanym z możliwością badania narzędziem psychometrycznym MindSonar w Twoim zespole lub firmie. Dzięki badaniu własnego stylu myślenia i / lub całego zespołu dowiesz się, w jaki efektywny sposób motywować pracowników i maksymalizować cele.
Nasze ponad 16-letnie doświadczenie we wspieraniu rozwoju managerów pozwala nam rekomendować aktywny udział w szkoleniu "Motywowanie pracowników. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera" następującym grupom docelowym:
Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.
Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...