drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany


O szkoleniu


Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Z drugiej strony jest to narzędzie często niedoceniane lub traktowane po macoszemu. A przecież w dzisiejszym świecie, kiedy wszystko dzieje się tak szybko, to często pierwszy i jedyny sposób na skontaktowanie się z klientem. Może się przecież zdarzyć tak, że cały proces sprzedaży prowadzony jest właśnie przez telefon bez osobistego kontaktu.

Aby rozmowa telefoniczna była skuteczna, warto kierować się pewnymi standardami oraz pamiętać o pewnych technikach i narzędziach które podnoszą naszą efektywność.

A jaki to techniki, dowiedzą się Państwo na naszym szkoleniu, na które zapraszamy wszystkie osoby, które wykorzystują lub planują wykorzystanie telefonu w aktywnej sprzedaży i w kontaktach nastawionych na budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Cele szkolenia


Dzięki naszemu szkoleniu, uczestnicy podniosą swoją efektywność swoje pracy z telefonem, w szczególności w procesie sprzedaży poprzez realizację następujących celów szczegółowych:

  • Poznanie zasad świadomego kreowania wizerunku firmy w rozmowie sprzedażowej
  • Rozszerzenie wiedzy na temat narzędzi kontroli rozmowy telefonicznej
  • Przetestowanie technik wpływających na podniesienie efektywności sprzedaży przez telefon
  • Praktyczne sprawdzenie się w sytuacjach trudnych w pracy z telefonem
  • Zapoznanie uczestników z psychologią i typologią klienta

Program szkolenia


1. ZANIM ZACZNIESZ DZIAŁAĆ - ZASADY PRACY Z TELEFONEM RAZ JESZCZE

  • Lęk przed dzwonieniem - przyczyny i sposoby pokonania
  • Planowanie i formułowanie celów rozmowy telefonicznej
  • Kultura rozmowy telefonicznej

2. CZY SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON RÓŻNI SIĘ OD SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ

  • Telefon - bariera w procesie komunikacji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna - jakie elementy i na ile mają znaczenie
  • Jak skutecznie rozpocząć rozmowę i zrobić dobre pierwsze wrażenie
  • Przełamywanie debiutowych zagrywek klientów - czyli jak zwiększyć na dłuższą rozmowę
  • Typologia klientów - jak przez telefon poznać klienta

3. SYTUACJA W JAKIEJ ZNAJDUJE SIĘ KLIENT - ETAP BADANIA POTRZEB

  • Potrzeby psychologiczne i potrzeby merytoryczne klientów
  • Dwukierunkowa komunikacja jako metoda zapewniająca klienta o indywidualnym podejściu
  • "Zasada Pareto" w procesie komunikowaniu się z klientem
  • Narzędzia kontroli rozmowy - sprawdzone sposoby na budowanie pozytywnego klimatu

4. TERAZ NASZA KOLEJ, CZYLI PREZENTACJA PRODUKTU

  • Sztuka perswazji i argumentacji, jak efektywnie przekonywać
  • Sprzedawanie korzyści, a nie parametrów - "model CZK"
  • Język straty - uświadomienie utraconych korzyści
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami - przykłady najczęściej powtarzanych

5. TECHNIKI ZAMKNIĘCIA I POSTĘPOWANIA W TRUDNYCH SYTUACJACH

  • Zamknięcie próbne - zapytaj o opinię
  • Finalizowanie zaczyna się od początku - 8 metod zamykania sprzedaży
  • Trudna sytuacja czy trudny klient?
  • Reakcje na negatywne stwierdzenia klientów - radzenie sobie z krytyką
  • Asertywne reagowanie na klientów agresywnych
  • Reklamacja - prezent czy trudna sytuacja

Szkolenie "Telemarketing dla handlowców - poziom zaawansowany" poprowadzi

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!