Szkolenie z zarządzania i strategii sprzedaży organizowane przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa uzyskało bardzo dobre oceny wśród jego uczestników. Trener prowadzący warsztat - Mauricio Vargas-Tapias - uzyskał średnią ocen 5,00 w skali od 1-5.
Uczestnicy szkolenia zostali poproszeni o wypełnienie dobrowolnych i anonimowych ankiet, w których mogli wyrazić swoją opinię na temat przebiegu i przygotowania szkolenia. Ocenie podlegały następujące elementy zajęć: wiadomości trenera, przygotowanie do zajęć, sposób prowadzenia zajęć.
Jest dla nas bardzo satysfakcjonujące, że Mauricio Vargas-Tapias w każdym z trzech obszarów podlegający ocenie naszych klientów uzyskał maksymalną ocenę 5,00.
Uczestnicy uzasadnili swoje oceny w następujący sposób:
"widać duże doświadczenie, indywidualne podejście do postawionych problemów",
"bardzo dobre przygotowanie merytoryczne, praktyczne",
"profesjonalista w każdym calu",
"bardzo praktyczne podejście do zagadnień, wiele przykładów z życia zawodowego, bardzo dostępne przekazywanie niejednokrotnie skomplikowanych kwestii".
W tej samej ankiecie poprosiliśmy o wskazanie rzeczy, które najbardziej odpowiadały osobom uczestniczącym w szkoleniu:
"dużo praktycznych przykładów kalkulacji",
"dyskusje, casy",
"ćwiczenia + rozpatrywanie różnych casów z innych branż",
"szeroki spojrzenie ma tematykę zarządzania sprzedażą z zaznaczeniem najważniejszych obszarów i niejednokrotnie kontrowersyjne stwierdzenia , które spotkały się z moim dużym zainteresowaniem tzw. obalanie mitów".
Szkolenie "Zarządzanie Sprzedażą. Strategia Sprzedaży. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego" jest przeznaczone dla wyższej i średniej kadry zarządzającej sprzedażą i siłami handlowymi. W marcowej edycji tego szkolenia wzięli udział menedżerowie takich firm jak m.in.: Inspirion Polska Sp. z o.o., Grupa KPRM Sp. z o.o., Aliganza Fashion Agency czy Paplus International Sp. z o.o..
Zapraszamy na kolejne edycje tego doskonałego szkolenia.
Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...