Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zarządzania zespołami, sprzedażą, coachingu kadry managerskiej i zespołów handlowych, technik sprzedaży i obsługi klientów.
Na początku kariery zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Bosch Centrum. W latach 2004 - 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software - firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej. Następnie Kierownik Oddziału w Agrex Arcon a od 2008 roku Manager pomorskiego oddziału Farutex (sektor: FMCG, HoReCa) gdzie kierowała pracą 40-osobowego zespołu.
W latach 2010 - 2014 jako Dyrektor w Cetrowet - Cezal (sektor medyczny) była odpowiedzialna za prowadzenie oddziału i realizację planów sprzedażowych, przetargowych. W firmie Over Group jako Dyrektor działu weterynaryjnego odpowiadała za zmianę ogólnopolskiej strategii sprzedażowej. Zarządzała pracą podległego zespołu handlowego i zespołu call center. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespół ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.
Obecnie Manager Sprzedaży w JMB Sp. z o.o. (sektor: produkcyjny) gdzie zajmuje się zarządzaniem sprzedażą na terenie Polski i Europy. Buduje i kieruje zespołem handlowym wykorzystując najnowsze rozwiązania szkoleniowe i coachingowe.
Absolwentka Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu (kierunek zarządzanie i marketing), Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego (kierunek: zarządzanie przedsiębiorstwem). Studia podyplomowe na WSAiB kierunek Life&Business Coaching.
"Dużo ciekawych informacji",
"Super prowadzenie",
"Profesjonalne podejście, temat dobrze omówiony".
Przeczytaj pełną informację zwrotną (oceny, opinie, komentarze) dotyczą szkolenia "Systemy wynagrodzeń w działach handlowych" czytaj dalej.
"Profesjonalizm osoby, sposób prowadzenia zajęć"
"Wiadomości na b. wysokim poziomie"
"Bardzo konkretna i bezpośrednia osoba, o wysokich kwalifikacjach i doświadczeniu, przykłady z życia wzięte"
To tylko kilka opinii ze szkolenia "Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta". Poznaj oceny, komentarze i pozostałe opinie z ankiet czytaj dalej.
"Konkretnie, na temat, z uśmiechem",
"Bardzo duże doświadczenie praktyka prowadzącego",
"Sposób prowadzenia przystępny, interesujący, zorientowany na rozwiązywanie potrzeb uczestników",
"Ogrom wiedzy, zaangażowanie, pomoc".
Poznaj wszystkie opinie, komentarze i oceny szkolenia z zarządzania zespołem handlowym czytaj dalej.