drukuj

b_form
 @ 960.00
b_form

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH


O szkoleniu


System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych.

Nowoczesny system wynagrodzeń jest konstruowany w oparciu o współzależne elementy wpływające na poziom zmotywowania i zaangażowania pracowników zespołów sprzedaży. Podczas naszego szkolenia z wynagradzania handlowców chcemy przekazać Ci wiedzę i wykształcić umiejętności budowania systemu wynagradzania składającego się z wynagrodzenia podstawowego, premii i / lub bądź różnych modeli prowizyjnych (liniowy, progresywny, degresywny, oparty na macierzy).

Profesjonalne podejście do skonstruowania systemu wynagradzania jest niezwykle ważne i kluczowe z dla managera sprzedaży ponieważ wadliwie funkcjonujący model wynagradzania handlowców działa na nich demotywująco uniemożliwiając realizację zakładanych celów sprzedażowych.

Szkolenie, na które zapraszamy Cię, dostarczy wiedzy i umiejętności pozwalających na zbudowanie (lub restrukturyzację istniejącego) nowoczesnego i wydajnego systemu wynagradzania zespołów handlowych.

Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu udział w szkoleniu z systemów wynagrodzeń rekomendujemy:

  • Właścicielom i członkom zarządów firm handlowych, które chcą stworzyć efektywny system wynagradzania handlowców.
  • Dyrektorom i szefom sprzedaży, którym zależy na motywującym systemie wynagradzania handlowców.
  • Managerom i specjalistom działów personalnych / kadrowych odpowiedzialnym za systemy wynagrodzeń i motywacyjne dla handlowców.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Systemy wynagrodzeń w działach handlowych":

  • Zdobędziesz wiedzę o zasadach budowania i funkcjonowania systemów wynagrodzeń w działach handlowych.
  • Poznasz i przećwiczysz działanie zmiennych systemów wynagradzania handlowców opartych o prowizję i/lub premię.
  • Określisz, które modele pozwalają wykorzystać pełne zaangażowanie i odpowiedzialność sprzedawcy za realizację celu handlowego.
  • Dowiesz się jak zarządzać zmianą w wypadku konieczności przebudowania istniejącego systemu wynagrodzeń.
  • Poznasz wady i zalety oraz nauczysz się stosować różne modele prowizyjne w wynagrodzeniach sprzedawców, czyli prowizję liniową, prowizję progresywną, prowizję degresywną, prowizję opartą na macierzy.

Program szkolenia


1. WYNAGRODZENIE ZASADNICZE ORAZ ŚCIEŻKA ROZWOJU ZAWODOWEGO

  • Jaki powinien być idealny system finansowy?
  • Perspektywa firmy i handlowca w miksie płacowym z uwzględnieniem zmiennej
  • Inne czynniki kształtujące efektywność systemu finansowego handlowców
  • Ścieżka rozwoju zawodowego, jako element regulaminu wynagrodzeń
  • Statystyka efektywności działań handlowych

2. WYNAGRODZENIE ZMIENNE PROWIZYJNE I PREMIOWE, PARAMETRY

  • Wybór zmiennej premiowej lub prowizyjnej
  • Parametry płacy zmiennej (punkty, wagi, wyrażenia wartości % oraz model macierzy)

3. WYBRANE MODELE WYNAGRODZENIA PROWIZYJNEGO

  • Prowizje liniowe (proste oraz z ograniczeniem progu i zwrotem płacy zasadniczej)
  • Prowizje progresywne (m. in. "z i bez sufitu", z określonym progiem efektywności)
  • Prowizja degresywna
  • Prowizje w postaci macierzy (przy minimum dwóch parametrach wzajemnie oddziaływających)
  • Inne modele prowizyjne warunkujące wysokość prowizji

4. WYBRANE MODELE WYNAGRODZENIA PREMIOWEGO

  • Premia określająca wzrost zrealizowanego celu z maksymalną możliwą do otrzymania premią
  • Premia określająca efektywność zrealizowanego celu przy dodatkowych parametrach z określonym poziomem wartości ważonej
  • Inne premie w formie nagród za wykonanie zadań specjalnych
  • Prezentacja kart wynagrodzeń uwzględniających zarówno zmienną prowizyjną oraz premie za zadania specjalne
  • Statystyka efektywności działań handlowych

5. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE SYSTEMU WYNAGRODZEŃ

  • Rodzaje zmiany w systemach motywujących
  • Fazy cyklu zmiany systemu w ujęciu zarządzania i socjologii
  • Właściwe uzasadnienie zmiany systemu

6. PODSUMOWANIE SZKOLENIA, WNIOSKI GRUPOWE I INDYWIDUALNE

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami k...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Ma...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profe...

Czytaj więcej

KIEROWANIE ZESPOŁEM
"Kierowanie zespołem" to szkolenie, które stanowi kompendium aktualnej, fachowej i praktycznej wiedzy dla przyszłych i początkujących...

Czytaj więcej

LEADERSHIP. CYFROWE PRZYWÓDZTWO. Nowoczesne narzędzia menedżera
"Leadership. Cyfrowe przywództwo. Nowoczesne narzędzia menedżera" to szkolenie, które skutecznie podniesie Twoje kompetencje p...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjon...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizac...

Czytaj więcej

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracownikó...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do ro...

Czytaj więcej

Trenerzy
Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Krystian Zadura
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju zespołów pracowniczych w branży finansowej. Z pasją optym...

Czytaj więcej

Marek Pieńkowski
Trener praktyk biznesu. Ekspert z ponad 26-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i firmami na rynku B2B. Karierę zawo...

Czytaj więcej

Anna Ritter
"Początek wszelkich zmian zaczyna się od Ciebie". Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją p...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Artykuły
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...

Czytaj więcej

Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?

Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie c...

Czytaj więcej

JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY

Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie...

Czytaj więcej

TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON, CZYLI DZWONIĘ DO PANI TYLKO PO CO?

Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...

Czytaj więcej

ZASADY NETWORKINGU - TYLKO 6 OSÓB DZIELI NAS OD...

Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...

Czytaj więcej

ZNIENAWIDZONE MUSZĘ W SPRZEDAŻY

Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...

Czytaj więcej

SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY

Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...

Czytaj więcej

6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...

Czytaj więcej

Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...

Czytaj więcej

Finalizacja sprzedaży. Jak? Kiedy?

Finalizacja sprzedaży, zamykanie sprzedaży, domykanie klienta - te pojęcia w praktyce oznaczają dla każdego, kto zawodowo zajmuję się han...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Nowoczesne techniki sprzedaży

Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...

Czytaj więcej

Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Storytelling i jego zastosowanie w sprzedaży

Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -