Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksperta B&O NAVIGATOR Panią Anetę Ropek. Szkolenie przeznaczone dla dyrektorów i kierowników sprzedaży przeprowadziliśmy w formie otwartej 24 i 25 sierpnia 2017r.
Po dwóch dniach intensywnych zajęć poprosiliśmy uczestników, aby w dobrowolnej i anonimowej ankiecie dokonali oceny warsztatów i trenera. Oceny dokonywano w skali 1 do 5 gdzie 1 jest notą najniższą a 5 najwyższą. Punktowano trzy elementy pracy trenera, wiadomości przekazywane podczas szkolenia, przygotowanie do prowadzenia zajęć i sam sposób prowadzenia warsztatów.
Z satysfakcją odnotowujemy, że Pani Aneta Ropek uzyskała najwyższą możliwą ocenę tj. 5,00. Jednym słowem, w opinii uczestników szkolenie było na "piątkę".
Managerowie biorący udział w szkoleniu "Zarządzanie Zespołem Handlowym" uzasadniali następująco wystawione "piątki":
"Ogrom wiedzy, zaangażowanie, pomoc",
"Świetna atmosfera zajęć, która pomimo niskiej mojej wiedzy nie pozwoliła mi odczuć dyskomfortu. Zajęcia prowadzone bardzo energicznie, 8h godzin zajęć zleciało w moment",
"Konkretnie, na temat, z uśmiechem",
"Bardzo duże doświadczenie praktyka prowadzącego",
"Sposób prowadzenia przystępny, interesujący, zorientowany na rozwiązywanie potrzeb uczestników".
Bardzo istotną kwestią, nie tylko w wypadku szkolenia z zarządzania zespołem handlowym, jest to czy szkolenie spełniło oczekiwania uczestników i czy przekazana wiedza i nabyte umiejętności znajdą zastosowanie w wykonywania obowiązków zawodowych. Również o te kwestie zapytaliśmy uczestników szkolenia. Odpowiedź była jednoznaczna.
100% osób biorących udział w naszym szkoleniu dla managerów sprzedaży stwierdziło, że wiedza i umiejętności nabyte podczas warsztatów zostaną wykorzystane w ich pracy zawodowej.
Chcemy podziękować wszystkim uczestnikom szkolenia za zaufanie, którym obdarzyli wybierają naszą firmę i ofertę. Anecie Ropek gratulujemy wyjątkowo udanego szkolenia. Nasze szkolenia z zarządzania pozostają cały czas do dyspozycji managerów kierujących zespołami (nie tylko) sprzedaży. Managerom handlowym, którzy mają świadomość konieczności podnoszenia kompetencji swoich podwładnych rekomendujemy szkolenia sprzedażowe prowadzone przez trenerów i ekspertów technik sprzedaży.
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...