Trener praktyk biznesu. Ekspert z ponad 26-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i firmami na rynku B2B.
Karierę zawodową rozpoczynał w latach ’90-tych w BIPROHUT i Unilever Poland. Od 1995 roku związany ze Schneider Electric Polska, początkowo jako Dyrektor Działu Handlowego AEG - Schneider Automation spółki działającej w obszarze automatyki przemysłowej, następnie Szef Rynku Przemysłu i Infrastruktury w Schneider Electric Polska odpowiadał za tworzenie i wdrażanie polityki handlowej dla zarządzanego rynku.
W latach 2000 - 2001 na stanowisku Business Development Managera realizował projekt przejęcia przez Schneider Electric firmy Legrand w Polsce. W 2002 roku awansuje na stanowisko Dyrektora Sprzedaży - Członka Zarządu odpowiedzialnego z tworzenie i realizację budżetu sprzedaży spółki oraz zarządzanie siecią sprzedaży (9 biur na terenie Polski). W latach 2002 - 2004 Dyrektor Marketingu - Członek Zarządu odpowiedzialny za tworzenie i realizację polityki handlowej Schneider Electric we wszystkich kanałach sprzedaży i grupach produktowych. Opracowuje plany operacyjne i budżety działań marketingowych.
W latach 2004 - 2006 Członek Zarządu Honeywell Polska Sp. z o.o. tworzył i odpowiadał z realizację strategii handlowej. Osiągnął najlepszy w historii wynik sprzedażowy spółki, zwiększając ponad dwukrotnie poziom zamówień.
Od 2006 do 2016 roku Dyrektor Generalny (Polska a od 2009 również kraje bałtyckie) Emerson Process Management Sp. z o.o. Odpowiedzialny za całość funkcjonowania firmy w Polsce i krajach bałtyckich. Podwoił sprzedaż firmy podnosząc ją do najwyższego poziomu w historii. Zreorganizował działalność kanałów sprzedaży.
Od 2018 roku Dyrektor Pionu w Siemens sp. z o.o. Odpowiedzialny za działalność Siemensa w Polsce w zakresie aparatury i systemów średniego napięcia.
Absolwent Politechniki Warszawskiej i studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Swoje szkolenia prowadzi również w języku angielskim.