Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu podwładnymi i budowaniu ich motywacji. Jak prawidłowo udzielać feedbacku (informacji zwrotnej) pracownikom uczyli się managerowie podczas szkolenia "Informacja zwrotna (Feedback) w zarządzaniu zespołami", które zorganizowała B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Autorem programu i trenerem prowadzącym była Pani Aneta Ropek.
Szkolenie z informacji zwrotnej nie mogło zakończyć się inaczej niż prośbą do uczestników o udzielenie informacji zwrotnej dotyczącej szkolenia, w którym brali udział. Osoby biorące udział w szkoleniu z feedbacku managerskiego wypełniły ankietę ewaluacyjną dotyczącą odbytego szkolenia.
Szkolenie "Informacja zwrotna (Feedback) w zarządzaniu zespołami" zostało bardzo dobrze ocenione przez managerów biorących w nim udział. W skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa) ocena szkolenia wyniosła 4.92. Najlepiej oceniono wiadomości przekazywane podczas szkolenia (5,00) i przygotowanie do zajęć (5,00). Sposób prowadzenia szkolenia oceniono na 4,75.
Swoje oceny uczestnicy szkolenia z udzielania informacji zwrotnej pracownikom uzasadniali m.in. tak:
"Konkretnie, dużo materiałów (także do analizy po szkoleniu), omówienie naszych indywidualnych przykładów;
"Zajęcia wymagające czasu by zrealizować program i dyscypliny we wtrąceniach";
"Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie i charyzmatyczna prowadząca";
"Na szkoleniu dowiedziałem się wielu przydatnych informacji w pracy zawodowej".
Chcemy również odnotować fakt, że uczestnicy pytani o to czy szkolenie spełniło ich oczekiwania, czy jest godne polecenia innym managerom z ich firm, czy wiedzę i umiejętności wykorzystania informacji zwrotnej wykorzystają w pracy z ze swoim zespołami odpowiedzieli w 100% - "tak". Cieszy nas, że szkolenie z informacji zwrotnej zyskało tak praktyczny wymiar.
Dzięki informacji zwrotnej zawartej w ankietach ewaluacyjnych wiemy również co w szkoleniu z informacji zwrotnej podobało się uczestnikom najbardziej:
"Mogę zastosować teorię w codziennych problemach";
"Wykorzystanie flipczartów (pięknie skonstruowane wizualnie)";
"Syntetyczne informacje, przykłady".
Gratulujemy naszemu trenerowi - Pani Anecie Ropek udanego szkolenia. Uczestnikom dziękujemy za zaufanie, którym nas obdarzyli wybierając nasze szkolenie. Dziękujemy również na wspólnie spędzone godziny na sali szkoleniowej. Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub podniesieniem kompetencji managerskich w udzielaniu informacji zwrotnej pracownikom zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach szkolenia "Informacja zwrotna (Feedback) w zarządzaniu zespołami", szczegóły w zakładce "Szkolenia otwarte" lub zorganizowania tego warsztatu w formie zamkniętej dla managerów firmy. Zapraszamy też do zapoznania się z pozostały tematami szkoleń z zarządzania zespołem znajdującymi się w kategorii "Szkolenia managerskie".
Opr. DB
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...