Od 2010 roku prowadzimy specjalnie dla firmy FM Produkty Dla Stomatologii warsztaty umiejętności. W projekcie uczestniczą nasi Trenerzy - Praktycy, koncentrując się na umiejętnościach przydatnych w praktyce zawodowej. Długoterminowe projekty współpracy dają możliwość stałego podnoszenia kompetencji pracowników. B&O Navigator ma możliwość uczestniczenia w zmianach w organizacji.
Tym razem przygotowaliśmy szkolenie wewnętrzne "Zarządzanie Wartością Klienta i Firmy", które zostało przeprowadzone, po wcześniejszej analizie potrzeb szkoleniowych przez naszego Trenera-Praktyka Pana Mauricio Vargasa Tapiasa. Warsztaty odbyły się w dniach 15-16 czerwca 2012 roku w Warszawie, a trener otrzymał średnią ocenę 4,98, gdzie 5 jest oceną maksimum.
Spotkaliśmy się, jak zawsze, z wielką gościnnością Właścicieli firmy. Uczestnicy z firmy FM Produkty Dla Stomatologii mieli okazję rozwinąć swoją wiedzę praktyczną z zakresu zarządzania strategicznego, oceny wyników oraz zarządzania sprzedażą. Co najważniejsze, nie skupiając się na tematyce finansowej, lecz spoglądając na firmę od strony portfela klienckiego. Celem programu jest zmiana spojrzenia z „produktowego” na „pro klienckie” poprzez poznanie sposobu budowy strategii skupionej na klienta. Dzięki temu przygotowywane oferty będą przekazywały więcej wartości klientowi.
"Bardzo profesjonalnie i merytorycznie przekazanie przydatnej i ciekawej wiedzy.
Bardzo praktyczny charakter. Uzmysłowienie błędów które popełniałem przy weryfikacji klientów i udzielaniu rabatów.
Wyliczanie w arkuszach excel.
Przedstawienie pewnych zagadnień z nowej perspektywy.
Rozwiązania które można wdrożyć w codziennej pracy.
Prezentacja nowego podejścia do segmentacji klientów pod kątem ich zyskowności dla firmy."
Firma FM Produkty Dla Stomatologii zajmuje się dostarczaniem produktów oraz technologii w dziedzinach stomatologii, chirurgii regeneracyjnej i implantologii. Swoim klientom oferują produkty od światowych renomowanych producentów, liderów branży medycznej i stomatologicznej ułatwiając prace lekarzy w tysiącach gabinetach i dziesiątkach klinik w całej Polsce.
Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...