Za namową B&O NAVIGATOR skorzystaliśmy z propozycji szkolenia zamkniętego. Dzięki wcześniejszemu wywiadowi, szkolenia dla naszych pracowników zostały przygotowane zgodnie z naszymi oczekiwaniami i potrzebami.
Żadne pytanie uczestników szkolenia, nie pozostało bez odpowiedzi. Niejednokrotnie zaskakująca odpowiedź trenera, uświadamiała naszym pracownikom, że rzekome bariery nie do przebycia, związane były ze stereotypami myślenia i działania, do których byli przyzwyczajeni. Uświadomienie tego faktu miało ogromne znaczenie przy kontaktach z klientami.
Możemy polecić firmę B&O NAVIGATOR jako rzetelną firmę szkoleniową, otwartą na najbardziej wyrafinowane potrzeby firm, które dbają o podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników.
Dyrektormgr inż. Maciej Spinkiewicz
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...