Beata J. Grabiańska

Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezenter w Radiu KOLOR. Od 1998 roku związana z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., początkowo, jako ekspert kierujący działem Public Relations koordynowała pracę działu prasowego i współpracę z dziennikarzami. Odpowiadała również za tworzenie programu wewnętrznego PR. Realizowała projekty sponsoringowe. W latach 2004 - 2008 ekspert w biurze marketingu WARTA S.A. zajmowała się programami wsparcia dla Biura Sieci Sprzedaży, których celem było zwiększenie sprzedaży i powiększenie liczby agentów wyłącznych. Odpowiadała za działania marketingu korporacyjnego i marketingu produktowego (kompleksowe kampanie ATL i BTL).

W latach 2008 - 2010 Manager Strategii Marki w Nordisk Polska, gdzie opracowała strategię marki i działań PR dla poszczególnych produktów w zależności od grupy docelowej i celów biznesowych. Skutecznie rozwijała siły sprzedaży spółki (call center). Od 2011 roku doradca biznesowy, trener w projektach szkoleniowych realizowanych dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, FAPA, Citiboard i innych. Prowadziła szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania i rozwoju biznesu.

Od 2017 roku Dyrektor Generalny kanału telewizyjnego Nobox TV. Obecnie Trener / Ekspert ds. Procesów Rozwojowych w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania), studiów podyplomowych "Psychologia Finansów i Biznesu dla Managerów" na WSPIZ im. L. Koźmińskiego i studiów podyplomowych "Praktyczna Psychologia Społeczna" w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ukończyła Szkołę Strategii Marki organizowaną przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Absolwentka Studium Coachingu Programowania Neurolingwistycznego - tytuł praktyka NLP.

Jak uczestnicy szkoleń oceniają Beatę J. Grabiańską?

Szkolenie zamknięte "Profesjonalna obsługa klienta podczas jego wizyty w biurze" dla Partner Tele.com - średnia 4,99.

Tak uczestnicy tego szkolenia uzasadnili swoje oceny:

"Bardzo fajne podejście psychologiczne. Entuzjazm".

"Szkolenie było idealnie dostosowane do naszego sposobu pracy, dzięki czemu bardzo ciekawie się go słuchało".

"Bardzo ciekawe szkolenie, mnóstwo wiedzy, bardzo ciekawa i ciepła osoba".

"Zagadnienia poparte przykładami z życia, wyjaśnione w bardzo klarowny sposób".

Szkolenie zamknięte "Obsługa trudnego klienta" dla Szopex - Dutkiewicz - średnia 4,97.

Tak uczestnicy tego szkolenia uzasadnili swoje oceny:

"Pani Beata była bardzo dobrze przygotowana do szkolenia, świetnie przekazuje swoja wiedzę ... Dobrze organizuje czas, wie kiedy opowiedzieć coś interesującego, czego akurat nie ma slajdach".

"Trener konkretny, kompetentny, wie o czym mówi, w miłej atmosferze, wszystko na przykładach, dużo wiedzy „życiowej” zostało przekazane - aż chciało się słuchać i dużo wyniesione przeze mnie będzie z tego szkolenia :-)".

"Treści bardzo pomocne w codziennej pracy, ale nie tylko również w życiu codziennym. Pani Beata bardzo dobrze przygotowana, szkolenie i przykłady dobrze dostosowane do naszych potrzeb i branży".

"Szkolenie odbyte w miłej atmosferze, Pani trener dysponuje rzeczowa wiedzą, a umiejętności wyniesione ze szkolenia można wykorzystać w wielu aspektach pracy zawodowej oraz w relacjach z innymi ludźmi na co dzień".

Szkolenie zamknięte "Efektywna sprzedaż, radzenie sobie z trudnym klientem, obsługa reklamacji" dla Angloville - średnia 4,92.

Tak uczestnicy tego szkolenia uzasadnili swoje oceny:

 

"Szkolenie był o interesujące, treść był a adekwatna do potrzeb firmy, sposób prowadzenia szkolenia był również interesują cy, zajmują cy i swobodny”.

"Świetne przygotowanie trenera, odniesienie do sytuacji życiowych, dużo przykładów nie tylko sucha teoria. Przedstawienie syt. sprzedaż owych na tle życia codziennego”.

"Szkolenie wniosło bardzo dużo wartości do naszego zespołu. Będziemy teraz wiedzieć nad czym powinniśmy pracować (korzyści)”.

"Rzeczowe przedstawienie treści poparte przykładami. Wysoka komunikatywność i profesjonalizm.".

"Trening praktycznych umiejętności i korekta błędów. Nic tylko dziękować i rozwijać skrzydła :-)”.

"Pani Beata przekazał a wiele przydatnych i odkrywczych informacji w sposób przystępny i zabawny".

"Pani Beata jest osoba profesjonalną posiadają cą niezwykłą wiedzę na temat efektywnej sprzedaży. W ciągu 2 dni szkolenie uświadomiło w czym jesteś my dobrzy ale przede wszystkim nad czym musimy popracować".

"Bardzo przemyślane przedstawienie wiadomości, optymistyczne nastawienie wprowadzenie zmian w życiu, które będę stosować".

"Pani prowadził a szkolenie w sposób niezwykle profesjonalny. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Pomogła mi Pani spojrzeć inaczej na ważne dla mnie kwestie. Dziękuję".

Szkolenie zamknięte "Wprowadzenie do sprzedaży, rozmowa telefoniczna z klientem" dla Intertek Poland - średnia 4,90.

Tak uczestnicy tego szkolenia uzasadnili swoje oceny:

"Szkolenie na temat, poparte mnóstwem przykładów z życia, pracy".

"Jasno przekazywane informacje, bardzo dobra komunikacja z Trenerem. Super prowadzone szkolenie - z energią".

"Szkolenie prowadzone w ciekawy sposób, efektowne ćwiczenia; Trener miły, sympatyczny, godny polecenia!!".

"Tematyka szkolenie bardzo przydatna w pracy z klientem. Zajęcia prowadzone w sposób ciekawy poprzedzone również zajęciami praktycznymi".

"Super prowadząca, dużo trafnych i potrzebnych informacji potrzebnych do mojej pracy. Brak nudy :-)".

 

 

 

Kontakt z trenerem:

tel. 22 877 38 44; GSM 784 010 775; email:beata.g@bonavigator.pl

Szkolenia
trenera
TECHNIKI OBRONY CENY
Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej ta...

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. Psychologia Klienta
Zrozumienie motywacji klienta, jego zachowania, oraz umiejętność adekwatnego działania handlowca, wymaga poznania procesów psychologi...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MANAGERÓW
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu l...

Czytaj więcej

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy s...

Czytaj więcej

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Wszyscy wiemy, jaka powinna być obsługa klienta, problem zaczyna się w momencie, gdy przekładamy tę wiedzę na konkretne zachowania i codzien...

Czytaj więcej

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesj...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpoś...

Czytaj więcej

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Główny potencjał firmy to zadowoleni klienci. Nie sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne pod...

Czytaj więcej

Typy klientów w sprzedaży i obsłudze klienta
Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da s...

Czytaj więcej

OBSŁUGA REKLAMACJI
Szkolenie "Obsługa reklamacji" uczy profesjonalnego podejścia w kontaktach z klientem, który daje wyraz niezadowolenia z usługi, prod...

Czytaj więcej

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo
Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wraż...

Czytaj więcej

Referencje
trenera
PARTNER TELE.COM Sp. z o.o. Sp.K.
Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników oraz organizatora. Duża wiedza i kompetencje trenera oraz fachowo opracowa...

Czytaj więcej

Artykuły
trenera
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałab...

Czytaj więcej

SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na wszy...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON, CZYLI DZWONIĘ DO PANI TYLKO PO CO?
Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami, j...

Czytaj więcej

Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, il...

Czytaj więcej

Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale r&...

Czytaj więcej

6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji
Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytory...

Czytaj więcej

ZNIENAWIDZONE MUSZĘ W SPRZEDAŻY
Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na roz...

Czytaj więcej

ZASADY NETWORKINGU - TYLKO 6 OSÓB DZIELI NAS OD...
Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących pr...

Czytaj więcej