Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C. 10 października przeprowadziliśmy kolejne udane szkolenie otwarte z tematu "Techniki obrony ceny". To ekspercki i cieszący się dużym powodzeniem warsztat w całości poświęcony tylko jednemu zagadnieniu - metodom obrony ceny produktu / usługi.
Pod koniec szkolenia z obrony ceny poprosiliśmy osoby w nim uczestniczące o dokonanie, w dobrowolnych i anonimowych ankietach, oceny zajęć, w których brały udział. Oceny dokonywano w skali 1-5 (1 - ocena najniższa; 5 - ocena najwyższa). Z przyjemnością może poinformować, że szkolenie zostało ocenione bardzo dobrze i uzyskało wysokie noty od uczestniczących w nim handlowców. Trener - Pani Beata J. Grabiańska uzyskała następujące oceny: - wiadomości - 4,80; - przygotowanie do zajęć - 4,40; sposób prowadzenia szkolenia - 4,60. Całe szkolenie z obrony ceny oceniono na 4,60 w skali 1 - 5. Do pełnej satysfakcji i "piątki" zabrakło tylko 0,40 pkt.
W ankietach oceny szkolenia "Techniki obrony ceny" uczestnicy wypowiedzieli się również na temat tego czy:
Uczestnicy szkolenia z obrony ceny podzielili się w ankietach informacjami dotyczącymi tego jak odbierali szkolenie i co podobało im się najbardziej. Najczęściej wskazywali na:
„Sposób prowadzenia zajęć”.
„Wesoło, konkretnie, praktycznie”.
„Wiedza i doświadczenie trenera”.
„Ciekawe przykłady z życia”.
Cieszy nas, że po raz kolejny szkolenie "Techniki obrony ceny" spełniło oczekiwania osób, które zdecydowały się wziąć w nim udział i podnieść swoje kompetencje związane z tak ważnym elementem technik sprzedaży jakim jest obrona ceny. Szkolenie "Techniki obrony ceny" jest dostępne w formie otwartej (szczegóły w zakładce „Szkolenia otwarte”) oraz w formie szkolenia zamkniętego realizowanego na zlecenie Klienta. Zapraszamy do zapoznania z bardzo bogatą ofertę szkoleń z technik sprzedaży. Tematy i programy są dostępne w kategorii "Szkolenia sprzedażowe".
opr. DB
Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...
Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie...
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...
Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...
Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...
Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...
Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...
Finalizacja sprzedaży, zamykanie sprzedaży, domykanie klienta - te pojęcia w praktyce oznaczają dla każdego, kto zawodowo zajmuję się han...
Skuteczny system wynagradzania i premiowania w dziale sprzedaży jest głównym czynnikiem wpływającym na motywację handlowców...
Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klient&oacu...
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...