Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe", które przeprowadził 20 grudnia Pan Paweł Wojciechowski trener praktyk biznesu B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
Kończąc szkolenie poprosiliśmy uczestników o udzielenie informacji zwrotnej w ankiecie. Osoby biorące udział w szkoleniu oceniły w skali 1-5 wiadomości przekazane podczas warsztatu, przygotowanie trenera do szkolenia i sposób jego prowadzenia. Przeprowadzona ankieta była anonimowa i dobrowolna, co naszym zdaniem gwarantuje szczerość wypowiedzi i wystawionych ocen.
Miło nam poinformować, że Pan Paweł Wojciechowski został bardzo wysoko oceniony - średnia 4,83, w tym sposób prowadzenia szkolenia - najwyższa nota - 5,00.
Uczestnicy tak uzasadniali wystawione oceny szkolenia:
"Profesjonalizm zajęć",
"Trener bardzo kompetentny, dużo przykładów",
"Konkretnie, na temat. Dobry przekaz",
"Odświeżenie wiedzy n.t. sprzedaży i typów osobowości",
"Urozmaicony sposób prowadzenia zajęć",
"Ciekawy wykład, dużo wniesie w moją pracę i życie".
Wszyscy uczestnicy szkolenia zgodnie stwierdzili, że wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie warsztatu wykorzystają w swojej pracy zawodowej a samo szkolenie z prospectingu polecają innym osobom zatrudnionym w ich firmach.
W ankietach zadaliśmy również pytanie dotyczące tego, co najbardziej podobało się uczestnikom w szkoleniu. Z odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że:
"przykłady, ćwiczenia",
"ćwiczenia",
"sposób prowadzenia",
"praktyczne podejście do tematu".
Cieszy nas fakt, że szkolenie z pozyskiwania klientów spełniło oczekiwania osób biorących w nim udział, rozwinęło ich umiejętności i podniosło poziom wiedzy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji z technik sprzedaży na szkolenia sprzedażowe prowadzone przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa, jako szkolenia otwarte i szkolenia zamknięte.
Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...
Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie c...
Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie...
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...
Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...
Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...
Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...
Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...
Finalizacja sprzedaży, zamykanie sprzedaży, domykanie klienta - te pojęcia w praktyce oznaczają dla każdego, kto zawodowo zajmuję się han...
Skuteczny system wynagradzania i premiowania w dziale sprzedaży jest głównym czynnikiem wpływającym na motywację handlowców...
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...