drukuj

b_form
 @ 960.00
b_form

JĘZYK KORZYŚCI - skuteczna technika sprzedaży


O szkoleniu


Język korzyści! Kto z nas nie spotkał się z twierdzeniem, że klienci nie kupują produktu i jego cech, a jedynie tylko korzyści, które dadzą im produkt i usługa oferowana przez handlowca? Rzeczywiście, klienci uwielbiają kupować korzyści.

Dlaczego więc handlowcy tak rzadko w komunikacji z klientem sięgają do języka korzyści?

Powodów jest kilka.

Po pierwsze, łatwiej jest operować cechami produktu, usługi czy oferty. Po drugie, korzyść należy określić badając indywidualne potrzeby każdego klienta i tutaj kluczowa jest umiejętność zadawania odpowiednich pytań, a z tym zazwyczaj handlowcy mają problem.
Po trzecie i w zasadzie najważniejsze, aby język korzyści był efektywny handlowiec powinien umieć opracować mapę korzyści dla klienta i mapę korzyści dla produktu, usługi czy też oferty.

Język korzyści, to nowoczesna i bardzo skuteczna technika sprzedaży, a właściwie komunikacji sprzedaży, której można się nauczyć a jej zastosowanie będzie w naturalny sposób skutkowało zwiększeniem sprzedaży, satysfakcji z pracy handlowców oraz długotrwałymi relacjami z klientami.

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Język korzyści - skuteczna technika sprzedaży" jest opanowanie przez uczestników języka korzyści i zastosowanie go w procesie sprzedaży i komunikacji z klientami.

Biorąc udział w szkoleniu z niezwykle skutecznej techniki sprzedaży jaką jest język korzyści:

  • Zrozumiesz, że kluczem do sukcesu w sprzedaży jest odkrycie i zrozumienie indywidualnych potrzeb Twoich klientów.
  • Nauczysz się sposobów, w jakich możesz dowiedzieć się czego w rzeczywistości potrzebuje klient.
  • Poznasz zasady stosowania i komunikowania się z klientem przy użyciu języka korzyści.
  • Nauczysz się umiejętnego dopasowania korzyści do indywidualnych po-trzeb klienta.
  • Rozwiniesz umiejętność dopasowania komunikacji oraz predykatów słownych do typu osobowości klienta.
  • Nauczysz się patrzenia na produkty oraz usługi "oczami klienta".
  • Zmienisz elementy własnej mentalności i nastawienia do sprzedaży produktów.
  • Przeanalizujesz, przy wsparciu trenera, swój proces sprzedaży.
  • Wydatnie podniesiesz swoje umiejętności handlowe.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu stosowania nowoczesnych oraz efektywnych technik sprzedaży.
  • Opanujesz praktyczne techniki, konkretne wypowiedzi, dzięki którym osiągniesz korzystny dla Siebie rezultat rozmów handlowych.

Sposób prowadzenia szkolenia "Język korzyści - skuteczna technika sprzedaży":

Szkolenie ma charakter praktycznego warsztatu dla handlowców, w którym uczestnicy są angażowani do aktywnej pracy. Biorą oni udział w ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych, pracy w małych grupach, rozwiązywaniu studiów przypadków (case study) i testów psychologicznych. Aktywna praca i ćwiczenia wpłyną postawy uczestników szkolenia z języka korzyści w zakresie:

  • Analizy "mapy postrzegania świata" klienta i zrozumienie jej wpływu na decyzje.
  • Zmiany własnego nastawienia i motywacji.
  • Budowania pewności siebie w relacji z klientami.
  • Tworzenia map korzyści dla oferowanych produktów lub usług.
  • Umiejętnego zadawania pytań i wyciągania wniosków z odpowiedzi.
  • Poznania wartości języka korzyści.
  • Poznania swojego sposobu komunikacji.
  • Określenie mocnych i słabych stron swoich osobowości istotnych w kontakcie z klientem.

Szkolenie "Język korzyści - skuteczna technika sprzedaży" rekomendujemy:

Od ponad 18 lat skutecznie wspieramy rozwój i podnosimy kompetencje sprzedażowe handlowców. Szkolenie z języka korzyści rekomendujemy:

  • Handlowcom działającym w obszarze B2B i B2C. Sprzedającym produkty i usługi w sposób bezpośredni i zdalny.
  • Key Account Managerom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klientów kluczowych.
  • Managerom i kierownikom sprzedaży odpowiedzialnym za wyniki handlowe zespołów sprzedażowych.

3 wygodne sposoby udziału w szkoleniu "Język korzyści - skuteczna technika sprzedaży":

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie lub twojego zespołu / firmy formę udziału w szkoleniu z języka korzyści:

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla jednej osoby bądź małej grupy 2 - 4 osób. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.

Program szkolenia


CZĘŚĆ I - ANALIZA POSTAW, NAWYKÓW I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

1. PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY - KLUCZOWY CZYNNIK WZMACNIAJĄCY POZYCJĘ HANDLOWCA

  • Analiza swojej postawy i nastawienia
  • Analiza SWOT własnej oferty i używanego do jej prezentacji języka
  • Zdefiniowanie własnego potencjału wspierającego i zagrożeń
  • Analiza potencjalnych interesów klienta

2. PSYCHOLOGICZNY OBRAZ KLIENTA

  • Dlaczego każdy jest inny?
  • Jak reagować na inność swoją i klienta
  • Typy klientów
  • Potrzeby i cechy każdego typu
  • Sposób sprzedaży dla określonego typu klienta

3. DOSTOSOWANIE SIĘ W RELACJI Z KLIENTEM

  • Analiza swojego sposobu komunikacji
  • Analiza komunikacji klienta
  • Predykaty słowne
  • Techniki skutecznej komunikacji
  • Elementy wywierania wpływu społecznego

CZĘŚĆ II - WSPARCIE - ZMIANA NAWYKÓW

4. RZECZYWISTE POTRZEBY KLIENTA A POTRZEBY EMOCJONALNE - ROZPOZNAWANIA POTRZEB

  • Zadawanie trudnych pytań jako sposób dochodzenia do sedna sprawy
  • Techniki skutecznego zadawania pytań
  • Parafraza - metoda na skupienie uwagi i poprawne zrozumienie
  • Klaryfikacja, czyli zadawanie pytań w celu konkretyzacji szczegółów
  • Emocjonalne potrzeby określonych typów klientów

5. PREZENTACJA PRODUKTU W INTERAKCJI Z KLIENTEM

  • Model - Cecha, Zaleta, Korzyść - sprzedawanie korzyści, których pragną klienci
  • Język straty - uświadomienie utraconych korzyści
  • Sztuka perswazji jak efektywnie przekonywać
  • Dobór korzyści do określonego typu klienta - odpowiedź na oczekiwania
  • Dobór korzyści do określonego produktu

6. TWORZENIE MAPY KORZYŚCI

  • Szukanie cech produktów i usług mających wpływ na decyzje klienta
  • Skuteczne dobieranie zalet do każdej cechy produktu lub usługi
  • Gdzie szukać korzyści i jak o nich mówić?
  • Budowanie mapy korzyści - zasady, techniki, spojrzenie "oczami klienta"

7. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA

  • Emocje towarzyszące zastrzeżeniom
  • Techniki przyjmowania zastrzeżeń
  • Sposoby zbijania obiekcji, czyli skąd się biorą zastrzeżenia i jak je
  • pokonać
  • Techniki prezentacji ceny: kiedy, jak i dlaczego w ten sposób?
  • Techniki zbijania zastrzeżeń cenowych

CZĘŚĆ III - SKUTECZNE NARZĘDZIA NA PRZYSZŁOŚĆ

8. PODSUMOWYWANIE ROZMÓW Z KLIENTEM

  • Narzędzia handlowca - stworzenie mapy korzyści
  • Podtrzymanie dialogu z klientem i jakich technik i komunikacji używać
  • Motywowanie klienta - niestandardowe skuteczne techniki
  • Obsługa posprzedażowa, czyli nasz klient - nasz przyjaciel
Szkolenia otwarte
11.06.2019
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

960 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 960.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Język korzyści - skuteczna technika sprzedaży", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2019"

550 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i zapoznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.

 



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpoś...

Czytaj więcej

ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którz...

Czytaj więcej

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów ...

Czytaj więcej

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania. Przekonujemy dzieci aby poszły wcześnie spać,...

Czytaj więcej

POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedz...

Czytaj więcej

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW KONKURENCJI
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przeję...

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. Psychologia Klienta
Zrozumienie motywacji klienta, jego zachowania, oraz umiejętność adekwatnego działania handlowca, wymaga poznania procesów psychologi...

Czytaj więcej

STORYTELLING W SPRZEDAŻY
Storytelling jest nowoczesną i niebanalną metodą sprzedaży, której opanowanie i stosowanie wpływa na zwiększenie skuteczności działań...

Czytaj więcej

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesj...

Czytaj więcej

TECHNIKI OBRONY CENY
Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej ta...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM
Uczestnicy szkolenia poznają zasady tworzenia wartości marki i produktu na różnych poziomach wynikających z potrzeb ich klientó...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i test...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientó...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klient&oacu...

Czytaj więcej

Typy klientów w sprzedaży i obsłudze klienta
Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da s...

Czytaj więcej

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
Zamykanie sprzedaży (domknięcie klienta), to kluczowe zadanie, które stoi przed handlowcem prowadzącym proces sprzedaży w relacji B2B...

Czytaj więcej

Trenerzy
Beata J. Grabiańska
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezente...

Czytaj więcej

Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Anna Ritter
Trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managersk...

Czytaj więcej

Krystian Zadura
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju zespołów pracowniczych w branży finansowej. Z pasją optym...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Artykuły
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON, CZYLI DZWONIĘ DO PANI TYLKO PO CO?

Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...

Czytaj więcej

ZASADY NETWORKINGU - TYLKO 6 OSÓB DZIELI NAS OD...

Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...

Czytaj więcej

ZNIENAWIDZONE MUSZĘ W SPRZEDAŻY

Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...

Czytaj więcej

SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY

Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...

Czytaj więcej

6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...

Czytaj więcej

Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

Nowoczesne techniki sprzedaży

Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...

Czytaj więcej

Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Storytelling i jego zastosowanie w sprzedaży

Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -