Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z klientem. Wiedza i umiejętności, które przekazuje Trener znajdą bezpośrednie przełożenie na efektywność odbytych spotkań handlowych.
Uczestnicy poznają i nabywają umiejętność prowadzenia spotkań z klientami w oparciu o sekwencję pięciu etapów wizyty handlowej. Podczas szkolenia trenujemy z uczestnikami wykorzystanie skutecznych narzędzi komunikacyjnych i perswazyjnych dobranych do poszczególnych etapów wizyty handlowej.
Szkolenie "Etapy Wizyty Handlowej" jest prowadzone metodami warsztatowymi angażującymi do pracy uczestników zajęć. 80% czasu szkolenia zajmują scenki, ćwiczenia, zadania realizowane przez uczestników, których celem jest nabycie i podniesie umiejętności potrzebnych do odbywania wizyty handlowych zakończonych sprzedażą.
Celem szkolenia Etapy Wizyty Handlowej jest przegotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnych i skutecznych spotkań handlowych z klientami.
Szkolenie jest przeznaczone dla handlowców, specjalistów i managerów sprzedaży rynków BtC i BtB.
Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...