Wiedza prawna z obsługi reklamacji


Podstawą równowagi w otoczeniu firmy jest dobra relacja z klientem. Niestety nastają momenty zaburzenia w tej relacji wynikające z roszczeń klientów dotyczących jakości usług lub produktów. Szkolenie Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji przygotowane przez naszego Trenera-Praktyka Pana Tomasza Lenarta ma na celu przygotowanie pod kątem znajomości prawa w procesie reklamacji tak, aby nie stracić zaufania klientów. Kolejna już edycja miała miejsce 20 stycznia 2012 roku w naszym Centrum Konferencyjnym B&O Navigator, a Pan Tomasz otrzymał ocenę 4,6 w skali od 1 do 5.

Trener nie pozostawił żadnego trudnego pytania „z dnia codziennego” uczestników bez odpowiedzi. Doceniona została także rozległa wiedza prawna dotycząca tematu oraz forma i umiejętność jej przekazania. Kluczowym elementem były praktyczne wskazówki i uwagi, co jest cechą charakterystyczną naszych szkoleń. Zebrane wypowiedzi:

„Duża wiedza ogólna z zakresu prawa, swoboda odpowiedzi na pytania, umiejętność przekazywania wiedzy, potwierdzenie teorii przykładami z praktyki.
Najlepsza ocena z wiedzy na temat prawnych aspektów obsługi reklamacji.
Trener chętnie odpowiadał na wszystkie trudne pytania z naszego „dnia codziennego”.
Bardzo dobre przygotowanie szkolenia.
Rzeczowy, konkretny, umiejący odpowiedzieć na każde pytanie.”


Pragniemy też zaprosić na szkolenie Obsługa Reklamacji, podczas którego zapoznać się można z pozostałymi elementami ważnymi w procedurze uruchomionej w momencie niezadowolenia klienta z produktu lub usługi.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły