Podstawą równowagi w otoczeniu firmy jest dobra relacja z klientem. Niestety nastają momenty zaburzenia w tej relacji wynikające z roszczeń klientów dotyczących jakości usług lub produktów. Szkolenie Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji przygotowane przez naszego Trenera-Praktyka Pana Tomasza Lenarta ma na celu przygotowanie pod kątem znajomości prawa w procesie reklamacji tak, aby nie stracić zaufania klientów. Kolejna już edycja miała miejsce 20 stycznia 2012 roku w naszym Centrum Konferencyjnym B&O Navigator, a Pan Tomasz otrzymał ocenę 4,6 w skali od 1 do 5.
Trener nie pozostawił żadnego trudnego pytania "z dnia codziennego" uczestników bez odpowiedzi. Doceniona została także rozległa wiedza prawna dotycząca tematu oraz forma i umiejętność jej przekazania. Kluczowym elementem były praktyczne wskazówki i uwagi, co jest cechą charakterystyczną naszych szkoleń.
Zebrane wypowiedzi:
"Duża wiedza ogólna z zakresu prawa, swoboda odpowiedzi na pytania, umiejętność przekazywania wiedzy, potwierdzenie teorii przykładami z praktyki."
"Najlepsza ocena z wiedzy na temat prawnych aspektów obsługi reklamacji."
"Trener chętnie odpowiadał na wszystkie trudne pytania z naszego „dnia codziennego."
"Bardzo dobre przygotowanie szkolenia."
"Rzeczowy, konkretny, umiejący odpowiedzieć na każde pytanie."
Pragniemy też zaprosić na szkolenie Obsługa Reklamacji, podczas którego zapoznać się można z pozostałymi elementami ważnymi w procedurze uruchomionej w momencie niezadowolenia klienta z produktu lub usługi.
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...
Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...
Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady ob...
Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie c...
Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie...
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...
Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...
Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...
Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...
Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...
Finalizacja sprzedaży, zamykanie sprzedaży, domykanie klienta - te pojęcia w praktyce oznaczają dla każdego, kto zawodowo zajmuję się han...
Skuteczny system wynagradzania i premiowania w dziale sprzedaży jest głównym czynnikiem wpływającym na motywację handlowców...
Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klient&oacu...
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...
Szkolenia online obsługa klienta, to kategoria zawierająca programy szkoleń online przeznaczonych dla managerów działów obs...