Tytuł jaki otrzymała Pani Joanna Szeluga został przyznany na podstawie opinii uczestników szkoleń, które prowadziła dla wiodącego w kraju operatora energii. "Trening Radzenia Sobie w Trudnych Sytuacjach" - szkolenie odbyło się w dwóch etapach 11 oraz 18 lutego 2010.
Trenerka oceniana była pod względem przekazanej wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia zajęć. Średnia jaką otrzymała z dwóch lutowych szkoleń to 4,97 na 5,00 możliwych. Oto niektóre komentarze uczestników zamieszczane w ankietach poszkoleniowych:
"Pani Joanna potrafi nawiązać kontakt z grupą oraz sprowokować do dyskusji, pomimo iż uważam (z perspektywy innych szkoleń) że nie jesteśmy łatwą do współpracy grupą"
"Szkolenie bardzo pożyteczne i ciekawe. Nie opierało się tylko na czystej teorii lecz także dużo scen, zachowań i postępowań w praktyce.
Trener – Pani Joanna Szeluga poprowadziła całość znakomicie"
"Wiadomości zostały przekazane w sposób zrozumiały i jasny"
"Elastyczne podejście do zajęć, dostosowanie się do potrzeb grupy"
Na szczególne uznanie, zdaniem uczestników zasłużyło:
"Sposoby radzenia sobie ze stresem i jego odreagowywanie, testy pozwalające poznać własną osobę, dyskusje i wymiana zdań"
"Możliwość aktywnego udziału, zgłaszania problemów, rozwiązywanie go. Także dużo wiadomości praktycznych. Możliwość sprawdzenia własnej osobowości poprzez testy i ankiety"
Dziękujemy za pochlebne opinie, życząc jednocześnie uczestnikom pełnego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności, a trenerowi rzecz jasna dalszych sukcesów.
Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady ob...
Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...
Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie c...
Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie...
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...
Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...
Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...
Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...
Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...
Finalizacja sprzedaży, zamykanie sprzedaży, domykanie klienta - te pojęcia w praktyce oznaczają dla każdego, kto zawodowo zajmuję się han...
Skuteczny system wynagradzania i premiowania w dziale sprzedaży jest głównym czynnikiem wpływającym na motywację handlowców...
Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klient&oacu...
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...
Szkolenia online obsługa klienta, to kategoria zawierająca programy szkoleń online przeznaczonych dla managerów działów obs...