Szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient.


Skuteczne techniki podejścia i odpowiedniego poprowadzenia procesu obsługi klienta można było poznać oraz wykorzystać podczas szkolenia "Profesjonalna Obsługa Klienta". Trener-Praktyk Pani Dorota Dańczak-Król przekazała uczestnikom praktyczną wiedzę dotyczącą metod współpracy z klientem, dopasowania do potrzeb oraz jak zdiagnozować problem i z nim walczyć. Nabyte techniki są dość uniwersalne, można je wykorzystać równie dobrze w wielkim przedsiębiorstwie jak i w małej firmie, a przygotowane case study, które najbardziej zapadły w pamięci uczestnikom, pomogły utrwalić nowe wiadomości. Pani Dorota za szkolenie przeprowadzone w dniu 12 listopada 2012 roku w Warszawie otrzymała ocenę 4,79 w skali 1-5.

Tak się wypowiadali uczestnicy w naszych ankietach:

"Ciekawe szkolenie, koncentruje uwagę"
"Kompetentne profesjonalne podejście do szkolenia i do szkolonych osób"
"Dobry kontakt z ludźmi. Fajnie przedstawione informacje"
"Rzeczowe, przydatne"
"Świetny kontakt, dużo przykładów"
"Szybka reakcja na zgłoszone problemy, nawet nieszablonowe"

Klientom najbardziej podobało się:

"Prezentacja, prowadzenie szkolenia"
"Przyjemna atmosfera, fajny trener"
"Prowadząca"
"Dobry kontakt z trenerem"
"Wszystko ok"
"Omówienie algorytmu sytuacji trudnej"
"Teoria przyjaciel-nauczyciel"
"Otwarte podejście prowadzącego case’y"

Zapraszamy do zapoznania sie z harmonogramem szkoleń otwartych - Szkolenia Otwarte

Aktualne szkolenia prowadzone przez panią Dorotę znajdą Państwo pod notką biograficzna trenera. Dorota Dańczak-Król

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły