Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). Każdy brand manager chce, aby jego marka była wyjątkowa, odróżniająca się od innych konkurencyjnych brandów, rozpoznawalna przez klientów i konsumentów i pozytywnie przez nich odbiera.
Konkurencyjność rynku wymaga od brand managera nieustannej "walki" o umysł klienta, jego percepcję i ... portfel. Dobry brand manager, to również taki brand manager, który dba i stały rozwój swoich kompetencji zawodowych. Nowe koncepcje marketingowe i postęp w technologiach informacyjnych wykorzystywanych w komunikacji marketingowej wymusza na menedżerach marek konieczność zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.
Wsparciem brand managera w rozwoju kompetencji w zarządzaniu marką jest szkolenie "Zarządzanie Marką (Brand Management)" przygotowane przez eksperta marketingowego i doświadczonego trenera p. Izabelę Bohdan-Talmont. Szkolenie dla brand managera obejmuje, w dużym skrócie następujące zagadnienia:
18 i 19 listopada przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", podczas którego uczestniczący w nim menedżerowie marek podnosili swoje kompetencje zawodowe. Pod koniec szkolenia poprosiliśmy ich o wypełnienie anonimowych ankiet oceny szkolenia. Ocenie (w skali 1-5) podlegały trzy aspekty zajęć: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób ich prowadzenia oraz przygotowanie trenera do szkolenia. Z satysfakcją chcemy poinformować, że średnia ocena tego szkolenia wyniosła 4.89 na 5,00 możliwą.
W ankiecie znalazły się również uzasadnienia i opinie uczestników, którzy tak pisali o trenerze i szkoleniu:
"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie."
"Prawdziwe przykłady z rynku."
"Bardzo rzeczowo, dokładnie przekazana wiedza oparta na doświadczeniu i przykładach. Otwartość i bezpośredniość bez oceniania pomysłów. Forma dyskusji."
"Ciekawe przykłady, duża wiedza. Brakuje mi materiałów po szkoleniu, ale mam nadzieje ze je otrzymamy :)".
Oczywiście materiały szkoleniowe przekazujemy uczestnikom w trakcie szkolenia stacjonarnego i po szkoleniu online w formie e-materiałów. Wszystkich brand managerom, menedżerom marek chcącym nabywać wiedzę i podnosić swoje umiejętności w obszarze brand managemencie zapraszamy na kolejne edycje szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", które organizujemy w otwartej i zamkniętej. Polecamy też szkolenia podnoszące pozostałe kompetencje marketingowe. Znajdziecie je w zakładce "szkolenia marketing". Zapraszamy do zapoznania się z ich programami.
Opr.
DB
Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...
Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade ma...
Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za któr...
Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs b...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i um...
Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...