Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera. Szkolenie online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jest praktycznym warsztatem, którego celem jest podniesienie i rozwój kompetencji product managerów w obszarze strategii cenowych i zarządzania ceną. Product managerowie biorący w nim udział zapoznają się m.in. z różnymi strategiami cenowymi stosowanymi na rynku, metodami kalkulacjami ceny, modelami cenowi i modelami sprzedażowymi. Szkolenie zawiera wiele ciekawych case study 's z omawianego zakresu, które pozwalają zrozumieć praktyczny aspekt zastosowania poszczególnych strategii.
Autorką programu eszkolenia ze strategii cenowych jest p. Hanna Adamiak. Trener praktyk B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Manager marketingu z ponad 20-sto letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych.
14 lipca przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem". Pod koniec warsztatu poprosiliśmy uczestników o wypełnienie krótkiej ankiety, w której dokonali oceny szkolenia i trenera. Uczestnicy zajęć ze strategii cenowych oceniali w skali 1-5 (1 ocena najniższa, 5 ocena najwyższa) trzech podstawowych elementów szkolenia, wiadomości trenera, sposobu prowadzenia eszkolenia i przygotowania trenera do zajęć. Z satysfakcją chcemy poinformować, że p. Hanna Adamiak uzyskała najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 możliwą.
Uczestnicy szkolenia online z zarządzania ceną odpowiadali w ankiecie również na pytania dotyczące przydatność wiedzy ze szkolenia w ich pracy zawodowej. Odsetek odpowiedzi twierdzących, że wiedza i umiejętności wyniesione z eszkolenia będą przydatne w pracy zawodowej wyniósł 100%.
Bardzo dobrą ocenę i opinie o szkoleniu online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jego uczestnicy uzasadniali najczęściej następująco:
"Przydatne informacje. Trener, który jest praktykiem co bardzo dobrze wpływa na poziom szkolenia."
"Przykłady z życia, bardzo skondensowana wiedza - podane były najważniejsze informacje."
Gratulujemy naszej trenerce p. Hannie Adamiak udanego szkolenia. Uczestnikom dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem i wybór naszego szkolenia online.
Eszkolenie "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jest jedną z kilku propozycji szkoleń adresowanych stricte Product Managerom. Zapraszamy do zapoznania się z programami merytorycznymi szkoleń takich jak: "Product Management (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów", "Analiza Rynku dla Product Managera [szkolenie online]", "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu na rynek [szkolenie online]", "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera [szkolenie online]", "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".
Opr. DB
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...