Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.
W czasie szkolenia online / webinaru:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób zajmujących się obszarem produktu / zarządzaniem produktami, planującym nowe przedsięwzięcie produktowe, chcącym usystematyzować proces product managementu.
Szkolenie online poprowadzi Hanna Adamiak. Trener praktyk. Manager marketingu z ponad 20-sto letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych.
Wiemy jak ważne, przy wyborze szkolenia, jest poznanie opinii osób, które już brały w nim udział. Zapraszamy do zapoznania się z oceną i opiniami uczestników edycji zrealizowanej 28 stycznia. Średnia ocen 4,67 na 5,00 możliwą. Uzasadnienie ocen:
"Praktyczne ujęcie tematu, konkretne przykłady z różnych branż, płynne prowadzenie"
"Precyzyjne i konkretnie"
Czytaj więcej w informacji zwrotnej "Product manager. Zadanie - analiza rynku".
440 zł netto + 23% VAT. Zamów szkolenie online tylko dla Siebie w wygodnym terminie. Aby zamówić i uzgodnić termin napisz do nas bok@bonavigator.pl lub zadzwoń - 22 877 38 43 GSM 784 010 774.
Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów? Co zadecyduje o sukcesie nowego produktu? więcej
Dobór właściwej strategii cenowej dla produktu i profesjonalne zarządzanie jego ceną jest jedną z kluczowych kompetencji product managera. Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" pozwolą Ci dobrać odpowiednia strategię cenową dla produktu (grupy produktowej), którą zarządzasz. więcej
Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera, to szkolenie online, podczas którego poznasz taktyk i nauczysz się korzystać z narzędzi Product Managera wpływających na sprzedaż produktów / grup produktowych. więcej
[Kompleksowy dwudniowy warsztat realizowany stacjonarnie.] Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku. więcej
Technologię szkoleń online dostarcza clickmeeting.com. Nasz profil eszkolenia.clickmeeting.com
480 zł netto
10 % rabatu dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób – odkryj nasze szkolenia i oszczędzaj!!
Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu, e-materiały szkoleniowe, e-certyfikat ukończenia szkolenia.
Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.
Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
Wybór odpowiedniej platformy e-commerce jest jedną z kluczowych decyzji, przed którą stają właściciele sklepów inter...
W dobie cyfrowej transformacji, media społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią do dzielenia się osobistymi doświadczeniami, ale r...
W dynamicznym i konkurencyjnym świecie biznesu, budowanie silnego wizerunku marki stało się kluczowym czynnikiem sukcesu dla przedsiębior...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może ...
Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingie...
Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumen...
Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest...
Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand manag...
Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...
Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade ma...
Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za któr...
Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs b...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i um...
Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...