Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek


24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się na przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i, co najważniejsze, skutecznego zarządzania procesami new product development. Istotnym i cennym elementem szkolenia z wprowadzenia nowego produktu były doświadczenia zawodowe trenera, które zostały przekazane w formie atrakcyjnych case study's.

Szkolenie z wprowadzenia nowego produktu na 5!

W szkoleniu brali udział managerowie i specjaliści, którzy w strukturach marketingowych zajmują się wprowadzeniem produktów na rynek. Pod koniec dwudniowych zajęć poprosiliśmy uczestników o dokonanie oceny szkolenia. Na całościową ocenę szkolenia z new product development składała się ocena trzech elementów warsztatu:

  • Wiadomości dotyczących tematyki szkolenia, czyli NPD marketingu.
  • Przygotowania trenera do szkolenia.
  • Sposobu prowadzenia zajęć.

Z przyjemnością i satysfakcją informujemy, że szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing" zostało ocenione na 5,00, czyli uzyskało najwyższą możliwą ocenę w skali 1-5. Uczestnicy szkolenia najczęściej uzasadniali swoje oceny następująco:

"Wyniosłam dużo przydatnej wiedzy z zakresu rozwoju produktów, były przykłady z życia, które uatrakcyjniły zajęcia".
"Wiedza przekazana w bardzo praktyczny sposób".
"Przykłady, wiedza merytoryczna".
"Zakres wiedzy".

Tematyka szkolenia z wprowadzenia nowego produktu na rynek obejmowała m.in. zagadnienia związane z strategiami rozwoju nowego produktu, rolą innowacji w firmie, procesem projektowania nowego produktu, marketingiem mix dla nowych produktów czy zarządzaniem sprzedażą. W naszej ankiecie zapytaliśmy czy wiedza i umiejętności, które zostały rozwinięte podczas szkolenia uczestnicy wykorzystają w swojej pracy zawodowej. Wszystkie osoby biorące udział w zajęciach zgodnie odpowiedziały, że tak. Potwierdza to praktyczny charakter szkolenia "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".

3 wygodne formy szkolenia z new product development

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaufanie, którym obdarzyli B&O NAVIGATOR wybierając nasze szkolenie. Wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu wprowadzenia nowego produktu na rynek zapraszamy na kolejne edycje warsztatu, szczegóły znajdują się w zakładce "Szkolenia otwarte". Polecamy również organizację tego szkolenia w formie zamkniętej, z dedykowanym programem szkolenia dostosowanym do obecnych i/lub przyszłych projektów NPD realizowanych w firmie. Trzecią możliwością jest opcja szkolenia indywidualnego tzw. "1 na 1". Managerów i specjalistów marketingu zapraszamy do zapoznania się z szeroką gamą szkoleń marketingowych realizowanych przez naszych trenerów praktyków marketingu, tematy znajdziecie w kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.

Opr. DB

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product ...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

INNOWACJA W FIRMIE. Szkolenie dla działów R&D (B+R)
Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przed...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarz...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Artykuły
Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej