Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.
Zagadnienia pricingu i zarządzania cenami, to również obszar kompetencyjny, w którym można zdobywać nową wiedzę (cały czas powstają i są rozwijane nowe strategie cenowe) i podnosić swoje umiejętności w kształtowaniu polityki cenowej i marketingu ceny. W propozycjach merytorycznych B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa znajduje się eksperckie szkolenie "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami", którego kolejna edycja odbyła się w Warszawie w dniach 29-30 sierpnia. Jest ono dwudniowym specjalistycznym warsztatem, którego celem jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego i nowoczesnego opracowania i wdrażania strategii cenowych.
Pod zakończonym szkoleniu uczestnicy zostali poproszeni, aby w anonimowej i dobrowolnej ankiecie dokonać w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa) oceny pracy trenera, przekazywanej wiedzy, przebiegu zajęć i formy prowadzenia szkolenia z pricingu.
Z dużą i niekłamaną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie z zarządzania cenami otrzymało najwyższą możliwą notę - 5,00 na 5,00 możliwą. Uczestnicy najczęściej w następujący sposób uzasadniali wystawione „piątki”:
"Bardzo dużo się nauczyłem. Świetne przekazywanie informacji".
"Praca na przykładach".
"Warsztatowe podejście - praca na case studies".
W ankiecie oceny szkolenia ze strategii cenowych zawarliśmy również trzy krótkie pytania zamknięte dotyczące:
Gratulujemy trenerowi bardzo udanego szkolenia. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za wybór naszej firmy i poświęcenie swojego czasu na doskonalenie umiejętności zarządzania cenami.
Szkolenie "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami” jest organizowane w dwóch atrakcyjnych formach. Szkolenia otwartego rekomendowanego w sytuacji, gdy zainteresowane są 1 – 3/4 osoby, dostępne terminy znajdziecie Państwo harmonogramie szkoleń otwartych. Szkolenia zamkniętego dedykowanego grupie (4/5-12 osób) managerów / specjalistów z jednej firmy. Ofertę szkolenia zamkniętego można otrzymać po uprzednim kontakcie z B&O NAVIGATOR.
Opr. DB
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...