drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

INNOWACJA W FIRMIE. Szkolenie dla działów R&D (B+R)


O szkoleniu


Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przedsiębiorstwa. Widocznym efektem tego, w organizacji panuje kultura innowacji a procesy i projekty R&D są zarządzane profesjonalnie jest m.in:

  • Stworzenie nowego produktu;
  • Zastosowanie nowej technologii, metody produkcji;
  • Stworzenie nowego rynku zbytu;
  • Pozyskanie nieznanych dotąd surowców. *)

"Każde przedsiębiorstwo ma dwie, i tylko dwie podstawowe funkcje - marketing i innowacje…" - Peter Drucker

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)", które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do zarządzania procesami innowacyjności w Twoim miejscu pracy.

*) za J. A. Schumpeter.

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" jest kompleksowe przygotowanie managerów i specjalistów odpowiedzialnych za badania i rozwój do profesjonalnego zarządzania procesami i projektami R&D w organizacji i biznesie.

Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się:

  1. Czym są innowacje i jak je z sukcesem zaplanować i wdrażać?
  2. Jak budować kreatywne środowisko w firmie / zespole?
  3. Jak oceniać pomysły?
  4. Jak dobrać i prowadzić zespół projektowy oraz proces innowacji?
  5. Jak "sprzedawać" innowacje wewnątrz firmy i na zewnątrz?
  6. Jak skutecznie zarządzać projektem innowacyjnym / badawczo - rozwojowym?
  7. Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu projektem R&D?
  8. Jak zdobyć kapitał na finansowanie innowacji?

Udział w szkoleniu "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" rekomendujemy:

  • Managerom i specjalistom działów R&D (B+R) bezpośrednio zaangażowanym w procesy związane z innowacyjnością.
  • Managerom i specjalistom działów marketingu odpowiedzialnym za innowację produktową.
  • Managerom produkcji i technologom, którzy odpowiadają za procesy i projekty innowacji technologicznej.
  • Właścicielom i managerom "start-upów" związanych z innowacyjnymi produktami, usługami i rozwiązaniami rynkowymi.
  • Wszystkim tym pracownikom, których praca polega m.in. na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, podnoszeniu konkurencyjności firmy / produktów / usług.

Jak przebiega szkolenie dla działów R&D / B+R?

Szkolenie "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" odbywa się w formie praktycznych warsztatów rozwijających u uczestników umiejętności związane z procesem innowacji, prowadzenia zespołu, opracowywaniu kreatywnych rozwiązań.

Podczas warsztatów dla działów R&D / B+R wykorzystywane są narzędzia aktywizujące takie jak m.in.:

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
  • praca w małych grupach,
  • praca z zadaniami,
  • rozwiązywanie studiów przypadku,
  • burza mózgów,
  • dyskusja moderowana.

Poszczególne moduły i bloki szkolenia są podsumowywane przez trenera prowadzącego mini-wykłady. Szkolenie "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" może być prowadzone również w języku angielskim.

Jak wziąć udział w szkoleniu „Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)”?

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z innowacji:

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla uczestników indywidualnych lub małych grup 2/3 osoby. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.

Program szkolenia


1. BIZNES A INNOWACJE

  • Czym jest innowacja?
  • Jak przebiega proces w obszarze innowacji
  • Rodzaje innowacji

2. TRENDY A INNOWACJE

  • Jak rozpoznawać trendy rynkowe
  • Jak odpowiedzieć na "problemy" i przekuć je w innowacje
  • Jak tworzyć wartość dodana dla klienta

3. JAK BUDOWAĆ ATMOSFERĘ SPRZYJAJĄCĄ KREATYWNOŚCI

  • Postawa i zaangażowanie liderów firmy
  • Jak wspierać kulturę kreatywności
  • Kluczowe umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu
  • Jak przezwyciężyć bariery kreatywności

4. INNOWATOR I JEGO ZESPÓŁ

  • Rola innowatora
  • Zespół talentów, cech, umiejętności
  • Jak zbudować zespół?

5. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM R&D

  • Kluczowe czynniki sukcesu dla projektu
  • Rola top managementu
  • Mapa projektu
  • Najczęstsze błędy Project Managera
  • Jak skutecznie zarządzać projektem

6. KOMERCJALIZACJA POMYSŁÓW

  • Decyzja o projekcie
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zarządzanie kapitałem
  • ROI

7. KULTURA INNOWACJI

  • Jak "sprzedać" pomysły w organizacji
  • Jak wzmacniać kreatywność
  • Jak oceniać pomysły pracowników

8. FINANSOWANIE INNOWACJI

  • Źródła finansowania innowacji
  • Modele finansowania
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product ...

Czytaj więcej

BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarz...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

Trenerzy
Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Artykuły
Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -