Jak zarządzać marką?


Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. 18 i 19 października w Warszawie odbyło się organizowane przez B&O NAVIGATOR szkolenie otwarte "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów", podczas którego przekazaliśmy uczestnikom wiedzę dotycząca profesjonalnych strategii brand managementu i rozwijaliśmy ich umiejętności profesjonalnego i nowoczesnego zarządzania marką. Szkolenie z zarządzania marką prowadziła Pani Izabela Bohdan - Talmont, trener praktyk i ekspert marketingowy B&O NAVIGATOR.

Jak oceniono szkolenie z zarządzania marką?

Po zakończonych warsztatach uczestnicy zostali poproszeni o dokonanie oceny szkolenia z zarządzania marką. Ocenie zajęć posłużyła specjalna ankieta ewaluacyjna. Z ogromną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie i trener uzyskało najwyższą możliwą ocenę 5,00 w skali 1-5. Wszystkie trzy elementy szkolenia "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów" tj. wiadomości trenera, przygotowanie do zajęć i sposób prowadzenia szkolenia zostały ocenione na 5,00.

Uczestnicy szkolenia z brand managementu najczęściej tak uzasadniali wystawione "piątki":

"Dużo fajnych przykładów z życia; fajna atmosfera."
"Praktycznie, oparte na przykładach z życia. Realne sytuacje wyjaśnione w oparciu o teorię."
"Profesjonalne i wyczerpujące podejście do tematyki."

W ankiecie oceny osoby uczestniczące szkoleniu z zarządzania marką zostały poproszę o odpowiedź na poniższe pytania:

  • Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
  • Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani / Pana firmie? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
  • Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy? - tak odpowiedziało 100% uczestników.

Wiemy również co szczególnie podobało się uczestnikom w szkoleniu. Najczęściej wskazywali na:

"Tematyka badań marketingowych, dużo case-ów, bardzo angażujące warsztaty."
"Praca praktyczna oparta na teorii, nie na odwrót."
"Aktywna praca w praca w grupie, mało teorii w suchej formie, wiedza przekazana w łatwy i ciekawy sposób."

Jesteśmy przekonani, że wysokie oceny szkolenia oznaczają również to, że szkolenie z zarządzania marką dostarczyło osobom w nim uczestniczącym profesjonalnej wiedzy o procesie i strategiach zarządzania marką oraz podniosło ich kompetencje zawodowe. Mamy nadzieję, że udzieliliśmy odpowiedzi na pytanie "Jak zarządzać marką?".

Szkolenia dla brand managerów

Wszystkich Brand Managerów, Kierowników Marek i marketerów odpowiedzialnych za brandy zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów". Szczegóły znajdzie w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie możemy również przeprowadzić w siedzibie Państwa firmy w formie szkolenia zamkniętego z dedykowanym programem merytorycznym. Zachęcamy do zapoznania się propozycjami szkoleń marketingowych znajdującymi się kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.

Opr. DB

 

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product ...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarz...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Artykuły
A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej