Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. 18 i 19 października w Warszawie odbyło się organizowane przez B&O NAVIGATOR szkolenie otwarte "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów", podczas którego przekazaliśmy uczestnikom wiedzę dotycząca profesjonalnych strategii brand managementu i rozwijaliśmy ich umiejętności profesjonalnego i nowoczesnego zarządzania marką. Szkolenie z zarządzania marką prowadziła Pani Izabela Bohdan - Talmont, trener praktyk i ekspert marketingowy B&O NAVIGATOR.
Po zakończonych warsztatach uczestnicy zostali poproszeni o dokonanie oceny szkolenia z zarządzania marką. Ocenie zajęć posłużyła specjalna ankieta ewaluacyjna. Z ogromną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie i trener uzyskało najwyższą możliwą ocenę 5,00 w skali 1-5. Wszystkie trzy elementy szkolenia "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów" tj. wiadomości trenera, przygotowanie do zajęć i sposób prowadzenia szkolenia zostały ocenione na 5,00.
Uczestnicy szkolenia z brand managementu najczęściej tak uzasadniali wystawione "piątki":
"Dużo fajnych przykładów z życia; fajna atmosfera."
"Praktycznie, oparte na przykładach z życia. Realne sytuacje wyjaśnione w oparciu o teorię."
"Profesjonalne i wyczerpujące podejście do tematyki."
W ankiecie oceny osoby uczestniczące szkoleniu z zarządzania marką zostały poproszę o odpowiedź na poniższe pytania:
Wiemy również co szczególnie podobało się uczestnikom w szkoleniu. Najczęściej wskazywali na:
"Tematyka badań marketingowych, dużo case-ów, bardzo angażujące warsztaty."
"Praca praktyczna oparta na teorii, nie na odwrót."
"Aktywna praca w praca w grupie, mało teorii w suchej formie, wiedza przekazana w łatwy i ciekawy sposób."
Jesteśmy przekonani, że wysokie oceny szkolenia oznaczają również to, że szkolenie z zarządzania marką dostarczyło osobom w nim uczestniczącym profesjonalnej wiedzy o procesie i strategiach zarządzania marką oraz podniosło ich kompetencje zawodowe. Mamy nadzieję, że udzieliliśmy odpowiedzi na pytanie "Jak zarządzać marką?".
Wszystkich Brand Managerów, Kierowników Marek i marketerów odpowiedzialnych za brandy zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów". Szczegóły znajdzie w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie możemy również przeprowadzić w siedzibie Państwa firmy w formie szkolenia zamkniętego z dedykowanym programem merytorycznym. Zachęcamy do zapoznania się propozycjami szkoleń marketingowych znajdującymi się kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.
Opr. DB
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...