drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

MARKETING INTERNETOWY (Digital Marketing). Szkolenie (kurs) dla managerów i specjalistów marketingu cyfrowego


O szkoleniu


Szkolenie marketing internetowy (digital marketing) to jedna z chętniej wybieranych propozycji naszych szkoleń otwartych i zamkniętych. Zarówno sprzedaż, jak i strategie jej maksymalizacji na stałe przeniosły się do internetu. To tutaj swoje strony i sklepy mają małe oraz duże firmy. To tutaj można kupić przedmiot, zamówić usługę, zlecić produkcję. I to tutaj można to wszystko promować. Dlatego dziś prowadzenie profesjonalnych działań w ramach marketingu internetowego to konieczność. Dynamiczne zmiany na rynku powodują, że managerowie i specjaliści ds. marketingu powinni nieustannie podnosić swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach z marketingu internetowego i nowoczesnych rozwiązań z dziedziny promocji marki online.

I właśnie takie szkolenia z marketingu internetowego prowadzimy. Ofertę kierujemy dla firm, które, choć zlecają promocję produktów i usług na zewnątrz, chcą weryfikować pracę agencji marketingowych; dla firm, które chcą rozpocząć promocję we własnym zakresie; dla firm, które chcą utrzymać kwalifikacje swojej kadry managerskiej na wysokim poziomie.

Informacje przekazywane na szkoleniu z marketingu internetowego dotyczą zarówno podstawowych, jak i zaawansowanych kwestii e-marketingu: ustalania grupy docelowej odbiorców, strategii marketingowych, content marketingu, typów działań marketingowych. Wiedza pozyskana na kursie pozwoli managerom na efektywne kierowanie zespołem ds. marketingowych oraz sprawną komunikację z osobami odpowiedzialnymi za promocję marki i jej oferty. Szczegółowy opis naszego kursu marketingu online znajduje się poniżej.

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z marketingu internetowego (digital marketingu):

  • Dowiesz się jak rozpoznać potrzeby swojej grupy docelowej (konsumentów) funkcjonujących w internecie.
  • Nauczysz się tworzyć komunikaty marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
  • Poznasz ścieżkę zakupową panującą w sieci i nauczysz się dobierać odpowiednie narzędzia marketingowe na różnych etapach tej ścieżki.
  • Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów i tworzenia filmów, które przyciągną Twojego odbiorcę.
  • Poznasz działania i efekty marek, które skutecznie zaangażowały internautów.
  • Zaprojektujesz własną strategię działania i skonstruujesz ofertę, która zacznie się sprzedawać.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "MARKETING INTERNETOWY (Digital Marketing)"

Od 2010 roku wpieramy managerów i specjalistów marketingu w podnoszeniu i rozwoju kompetencji związanych z profesjonalnym marketingiem i internetowym.

Rekomendujemy szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa.":

  • Managerom marketingu odpowiedzialnym za strategię obecności marek / produktów w internecie.
  • Specjalistom ds. marketingu realizującym operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
  • Brand Managerom, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
  • Product managerom, dla którym kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.

METODA PROWADZENIA SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO

Szkolenie "Marketing internetowy (Digita Marketing)" będzie prowadzone aktywnymi metodami angażującymi do pracy uczestników zajęć.

Uczestnicy wezmą udział w:

  • Projekcie badawczym.
  • Burzy mózgów.
  • Dyskusji moderowanej.
  • Rozwiązywaniu case'ów biznesowych.
  • Ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych.

TRZY WYGODNE FORMY UDZIAŁU W SZKOLENIU "MARKETING INTERNETOWY (Digital Marketing)"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z marketingu internetowego:

  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania Twojej firmy / marki / produktów w internecie.
  • Szkolenie online. Profesjonalne e-szkolenie / webinar dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzony w oparciu o dedykowany program.
  • Szkolenie "1 na 1". Szkolenie indywidualne tylko dla Ciebie. Termin i miejsce do uzgodnienia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.

Program szkolenia


1. INTERNET - MIEJSCE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI MAREK

2. GRUPA DOCELOWA - CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SIECI?

  • Insighty konsumenckie
  • Diagnoza marki / produktu w internecie

3. STRATEGIA MARKETINGOWA W INTERNECIE - USTAL WŁASNY PLAN DZIAŁANIA

  • Formułowanie celów
  • Dobór narzędzi do celów
  • Co chciałbym zrobić vs co jestem w stanie zrobić - zasoby vs. możliwości

4. MARKETING, KTÓRY PROWADZI DO SPRZEDAŻY W SIECI

  • Lejek sprzedażowy w internecie
  • Content marketing
  • Charakterystyka mediów społecznościowych

5. TESTY A/B

  • Testowanie rozwiązań w sieci

6. CONTENT MARKETING, TWORZENIE TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ

  • Zasady tworzenia treści (blogi, video)
  • Sztuka tworzenia przyciągających tytułów
  • Jak sprawić, aby materiał był atrakcyjny
  • Tworzenie efektywnych postów do mediów społecznościowych
  • Jakie posty angażują a jakie powoduję, że się nimi dzielimy

7. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI I MARKETING SZEPTANY

  • Influencer - adwokat Twojej marki
  • O czym pisać i jak tworzyć treści
  • Jak zmierzyć efektywność współpracy

8. E-MAIL MARKETING

  • Etapy konstruowania newsletterów
  • Zasady tworzenia newsletterów

9. WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

  • Jak ocenić potencjał sklepu
  • Narzędzia marketingowe i trade marketingowe do wykorzystania w sklepie
  • Tworzenie wartościowych materiałów do sklepów on-line

10. CASE STUDY UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - SPRZEDAJEMY PRZEZ INTERNET

  • Praca z markami i produktami uczestników szkolenia (w przypadku małych grup)
  • Analiza przypadków i projektowanie własnej, efektywnej drogi zakupowej włączając elementy polityki cenowej, aspekty psychologiczne, itp.

Szkolenie z marketingu internetowego (digital marketingu) prowadzi:

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!