drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa


O szkoleniu


Kurs marketingu internetowego – inaczej szkolenie z e-marketingu – to jedna z chętniej wybieranych propozycji naszych szkoleń otwartych i zamkniętych. Zarówno sprzedaż, jak i strategie jej maksymalizacji na stałe przeniosły się do internetu. To tutaj swoje strony i sklepy mają małe oraz duże firmy. To tutaj można kupić przedmiot, zamówić usługę, zlecić produkcję. I to tutaj można to wszystko promować. Dlatego dziś prowadzenie profesjonalnych działań w ramach marketingu internetowego to konieczność. Dynamiczne zmiany na rynku powodują, że managerowie i specjaliści ds. marketingu powinni nieustannie podnosić swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach z marketingu internetowego i nowoczesnych rozwiązań z dziedziny promocji marki online.

Właśnie takie kursy e-marketingu prowadzimy. Ofertę kierujemy dla firm, które, choć zlecają promocję produktów i usług na zewnątrz, chcą weryfikować pracę agencji marketingowych; dla firm, które chcą rozpocząć promocję we własnym zakresie; dla firm, które chcą utrzymać kwalifikacje swojej kadry managerskiej na wysokim poziomie.

Informacje przekazywane na szkoleniu z marketingu internetowego dotyczą zarówno podstawowych, jak i zaawansowanych kwestii e-marketingu: ustalania grupy docelowej odbiorców, strategii marketingowych, content marketingu, typów działań marketingowych. Wiedza pozyskana na kursie pozwoli managerom na efektywne kierowanie zespołem ds. marketingowych oraz sprawną komunikację z osobami odpowiedzialnymi za promocję marki i jej oferty. Szczegółowy opis naszego kursu marketingu online znajduje się poniżej.

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z marketingu internetowego:

  • Dowiesz się jak rozpoznać potrzeby swojej grupy docelowej (konsumentów) funkcjonujących w internecie.
  • Nauczysz się tworzyć komunikaty marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
  • Poznasz ścieżkę zakupową panującą w sieci i nauczysz się dobierać odpowiednie narzędzia marketingowe na różnych etapach tej ścieżki.
  • Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów i tworzenia filmów, które przyciągną Twojego odbiorcę.
  • Poznasz działania i efekty marek, które skutecznie zaangażowały internautów.
  • Zaprojektujesz własną strategię działania i skonstruujesz ofertę, która zacznie się sprzedawać.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa"

Od 2010 roku wpieramy managerów i specjalistów marketingu w podnoszeniu i rozwoju kompetencji związanych z profesjonalnym marketingiem i internetowym.

Rekomendujemy szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa.":

  • Managerom marketingu odpowiedzialnym za strategię obecności marek / produktów w internecie.
  • Specjalistom ds. marketingu realizującym operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
  • Brand Managerom, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
  • Product managerom, dla którym kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.

METODA PROWADZENIA SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO

Szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa" będzie prowadzone aktywnymi metodami angażującymi do pracy uczestników zajęć.

Uczestnicy wezmą udział w:

  • Projekcie badawczym.
  • Burzy mózgów.
  • Dyskusji moderowanej.
  • Rozwiązywaniu case'ów biznesowych.
  • Ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych.

TRZY WYGODNE FORMY UDZIAŁU W SZKOLENIU "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z marketingu internetowego:

  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania Twojej firmy / marki / produktów w internecie.
  • Szkolenie online. Profesjonalne e-szkolenie / webinar dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzony w oparciu o dedykowany program.
  • Szkolenie "1 na 1". Szkolenie indywidualne tylko dla Ciebie. Termin i miejsce do uzgodnienia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.

Program szkolenia


1. INTERNET - MIEJSCE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI MAREK

2. GRUPA DOCELOWA - CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SIECI?

  • Insighty konsumenckie
  • Diagnoza marki / produktu w internecie

3. STRATEGIA MARKETINGOWA W INTERNECIE - USTAL WŁASNY PLAN DZIAŁANIA

  • Formułowanie celów
  • Dobór narzędzi do celów
  • Co chciałbym zrobić vs co jestem w stanie zrobić - zasoby vs. możliwości

4. MARKETING, KTÓRY PROWADZI DO SPRZEDAŻY W SIECI

  • Lejek sprzedażowy w internecie
  • Content marketing
  • Charakterystyka mediów społecznościowych

5. TESTY A/B

  • Testowanie rozwiązań w sieci

6. CONTENT MARKETING, TWORZENIE TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ

  • Zasady tworzenia treści (blogi, video)
  • Sztuka tworzenia przyciągających tytułów
  • Jak sprawić, aby materiał był atrakcyjny
  • Tworzenie efektywnych postów do mediów społecznościowych
  • Jakie posty angażują a jakie powoduję, że się nimi dzielimy

7. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI I MARKETING SZEPTANY

  • Influencer - adwokat Twojej marki
  • O czym pisać i jak tworzyć treści
  • Jak zmierzyć efektywność współpracy

8. E-MAIL MARKETING

  • Etapy konstruowania newsletterów
  • Zasady tworzenia newsletterów

9. WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

  • Jak ocenić potencjał sklepu
  • Narzędzia marketingowe i trade marketingowe do wykorzystania w sklepie
  • Tworzenie wartościowych materiałów do sklepów on-line

10. CASE STUDY UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - SPRZEDAJEMY PRZEZ INTERNET

  • Praca z markami i produktami uczestników szkolenia (w przypadku małych grup)
  • Analiza przypadków i projektowanie własnej, efektywnej drogi zakupowej włączając elementy polityki cenowej, aspekty psychologiczne, itp.

Szkolenie z marketingu internetowego prowadzi:

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Szkoliliśmy1

Szkolenia
Facebook marketing (szkolenie online)
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie sp...

Czytaj więcej

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie (szkolenie online)
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych ...

Czytaj więcej

Linkedin marketing [szkolenie online]
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linked...

Czytaj więcej

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkow...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych
Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych kli...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Michał Pawlik
Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, f...

Czytaj więcej

Artykuły
Marketing social media

Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingie...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?

Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumen...

Czytaj więcej

PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI

Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest...

Czytaj więcej

Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand manag...

Czytaj więcej

Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...

Czytaj więcej

Działania marketingowe wspierające sprzedaż

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade ma...

Czytaj więcej

Product Manager. Zadanie - analiza rynku

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za któr...

Czytaj więcej

8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]

Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs b...

Czytaj więcej

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i um...

Czytaj więcej

BUDOWANIE CENY PRODUKTU [VIDEO]

Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...

Czytaj więcej

E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...

Czytaj więcej

Strategie category management

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....

Czytaj więcej

Strategie cenowe i praktyki cenowa w zarządzaniu produktem

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...

Czytaj więcej

Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...

Czytaj więcej

Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru

3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -