O szkoleniu
Szkolenie marketing internetowy (digital marketing) to jedna z chętniej wybieranych propozycji naszych szkoleń otwartych i zamkniętych. Zarówno sprzedaż, jak i strategie jej maksymalizacji na stałe przeniosły się do internetu. To tutaj swoje strony i sklepy mają małe oraz duże firmy. To tutaj można kupić przedmiot, zamówić usługę, zlecić produkcję. I to tutaj można to wszystko promować. Dlatego dziś prowadzenie profesjonalnych działań w ramach marketingu internetowego to konieczność. Dynamiczne zmiany na rynku powodują, że managerowie i specjaliści ds. marketingu powinni nieustannie podnosić swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach z marketingu internetowego i nowoczesnych rozwiązań z dziedziny promocji marki online.
I właśnie takie szkolenia z marketingu internetowego prowadzimy. Ofertę kierujemy dla firm, które, choć zlecają promocję produktów i usług na zewnątrz, chcą weryfikować pracę agencji marketingowych; dla firm, które chcą rozpocząć promocję we własnym zakresie; dla firm, które chcą utrzymać kwalifikacje swojej kadry managerskiej na wysokim poziomie.
Informacje przekazywane na szkoleniu z marketingu internetowego dotyczą zarówno podstawowych, jak i zaawansowanych kwestii e-marketingu: ustalania grupy docelowej odbiorców, strategii marketingowych, content marketingu, typów działań marketingowych. Wiedza pozyskana na kursie pozwoli managerom na efektywne kierowanie zespołem ds. marketingowych oraz sprawną komunikację z osobami odpowiedzialnymi za promocję marki i jej oferty. Szczegółowy opis naszego kursu marketingu online znajduje się poniżej.
Cele szkolenia
Podczas szkolenia z marketingu internetowego (digital marketingu):
- Dowiesz się jak rozpoznać potrzeby swojej grupy docelowej (konsumentów) funkcjonujących w internecie.
- Nauczysz się tworzyć komunikaty marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
- Poznasz ścieżkę zakupową panującą w sieci i nauczysz się dobierać odpowiednie narzędzia marketingowe na różnych etapach tej ścieżki.
- Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów i tworzenia filmów, które przyciągną Twojego odbiorcę.
- Poznasz działania i efekty marek, które skutecznie zaangażowały internautów.
- Zaprojektujesz własną strategię działania i skonstruujesz ofertę, która zacznie się sprzedawać.
GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "MARKETING INTERNETOWY (Digital Marketing)"
Od 2010 roku wpieramy managerów i specjalistów marketingu w podnoszeniu i rozwoju kompetencji związanych z profesjonalnym marketingiem i internetowym.
Rekomendujemy szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa.":
- Managerom marketingu odpowiedzialnym za strategię obecności marek / produktów w internecie.
- Specjalistom ds. marketingu realizującym operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
- Brand Managerom, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
- Product managerom, dla którym kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.
METODA PROWADZENIA SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO
Szkolenie "Marketing internetowy (Digita Marketing)" będzie prowadzone aktywnymi metodami angażującymi do pracy uczestników zajęć.
Uczestnicy wezmą udział w:
- Projekcie badawczym.
- Burzy mózgów.
- Dyskusji moderowanej.
- Rozwiązywaniu case'ów biznesowych.
- Ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych.
TRZY WYGODNE FORMY UDZIAŁU W SZKOLENIU "MARKETING INTERNETOWY (Digital Marketing)"
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z marketingu internetowego:
- Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania Twojej firmy / marki / produktów w internecie.
- Szkolenie online. Profesjonalne e-szkolenie / webinar dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzony w oparciu o dedykowany program.
- Szkolenie "1 na 1". Szkolenie indywidualne tylko dla Ciebie. Termin i miejsce do uzgodnienia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.
Program szkolenia
1. INTERNET - MIEJSCE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI MAREK
2. GRUPA DOCELOWA - CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SIECI?
- Insighty konsumenckie
- Diagnoza marki / produktu w internecie
3. STRATEGIA MARKETINGOWA W INTERNECIE - USTAL WŁASNY PLAN DZIAŁANIA
- Formułowanie celów
- Dobór narzędzi do celów
- Co chciałbym zrobić vs co jestem w stanie zrobić - zasoby vs. możliwości
4. MARKETING, KTÓRY PROWADZI DO SPRZEDAŻY W SIECI
- Lejek sprzedażowy w internecie
- Content marketing
- Charakterystyka mediów społecznościowych
5. TESTY A/B
- Testowanie rozwiązań w sieci
6. CONTENT MARKETING, TWORZENIE TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ
- Zasady tworzenia treści (blogi, video)
- Sztuka tworzenia przyciągających tytułów
- Jak sprawić, aby materiał był atrakcyjny
- Tworzenie efektywnych postów do mediów społecznościowych
- Jakie posty angażują a jakie powoduję, że się nimi dzielimy
7. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI I MARKETING SZEPTANY
- Influencer - adwokat Twojej marki
- O czym pisać i jak tworzyć treści
- Jak zmierzyć efektywność współpracy
8. E-MAIL MARKETING
- Etapy konstruowania newsletterów
- Zasady tworzenia newsletterów
9. WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM
- Jak ocenić potencjał sklepu
- Narzędzia marketingowe i trade marketingowe do wykorzystania w sklepie
- Tworzenie wartościowych materiałów do sklepów on-line
10. CASE STUDY UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - SPRZEDAJEMY PRZEZ INTERNET
- Praca z markami i produktami uczestników szkolenia (w przypadku małych grup)
- Analiza przypadków i projektowanie własnej, efektywnej drogi zakupowej włączając elementy polityki cenowej, aspekty psychologiczne, itp.
Szkolenie z marketingu internetowego (digital marketingu) prowadzi: