drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny


O szkoleniu


Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" i kolejnych do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich internautów. Firmy, które zadbały w profesjonalnych sposób o obecność swojej marki i produktów w sieci odnotowują dynamiczny wzrost sprzedaży w kanałach online.

Nasze szkolenie z marketingu internetowego ma przygotować Cię do świadomego i profesjonalnej promocji i sprzedaży w internecie.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny" jest przeznaczone dla menedżerów i specjalistów działów marketingu, PR, promocji i sprzedaży, którzy chcą wykorzystać w swoich działaniach potencjał internetu.

Jak jest oceniane szkolenie z emarketingu?

Wybierając szkolenie z marketingu internetowego warto kierować opiniami osób, które uczestniczyły już w naszych szkoleniach. Uczestnicy warsztatów zorganizowanych 17 i 18 maja między innymi tak wypowiadali się o naszym szkoleniu i trenerze:

"Jestem pod wrażeniem osoby prowadzącej :)".

"Merytorycznie, elastycznie, rzeczowo na temat".

"Przygotowanie oraz sposób prowadzenia zajęć a także atmosfera znakomite".

Pozostałe opinie i oceny o szkoleniu "Marketing internetowy (e-marketing)..." znajdziecie tutaj [czytaj więcej].

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny" jest przygotowanie uczestników do planowania i realizacji kampanii marketingu internetowego (emarketingu) w ramach realizowanej strategii marketingowej firmy.

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Nauczysz się wykorzystywać do planowania, profilowania i pomiaru efektywności kampanii emarketingowych dostępne bezpłatnie narzędzia Google (Analytics, Trends).
  • Dowiesz się jak wykorzystać w działaniach marketingowych media społecznościowe (social media).
  • Poznasz zasady prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu content marketingu.
  • Nauczysz się podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod katem wyszukiwarki (SEO).
  • Dowiesz się jak należy wykorzystywać marketing mobilny (mobile marketing) w promocji marki i produktów.

Metoda prowadzenia szkolenia:

Szkolenie "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny" jest prowadzone metodami warsztatowymi, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności. Podczas szkolenia weźmiesz udział m.in. w:

  • Praktycznych zajęciach z analizy ruchu internetowego przy wykorzystaniu Google Analytics.
  • Ćwiczeniach z wykorzystania Google Trends do identyfikowania trendów i zainteresowań internautów.
  • Praktycznych zajęciach z zarządzania treścią witryny internetowej (systemy CMS).
  • I wielu innych warsztatach.

Program szkolenia


1. POMIAR I ANALIZA RUCHU INTERNETOWEGO

  • Po co "śledzić" użytkowników?
  • Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w bajecznie prosty sposób
  • Podstawy analizy przy użyciu darmowego narzędzia Google Analytics

2. WSTĘP DO REKLAMY INTERNETOWEJ, MOBILNEJ I ZARYS SEM (SEARCH ENGINE MARKETING)

  • Przegląd głównych formatów reklamowych
  • Podstawowe modele zakupu reklamy (CPM, CPC, CPA i inne)
  • Zarys możliwości Google Adwords
  • Czym jest retargetowanie?
  • Dobór narzędzi e-marketingowych, planowanie kampanii

3. IDENTYFIKOWANIE TRENDÓW I ZAINTERESOWAŃ INTERNAUTÓW

  • Możliwości narzędzia Google Trends
  • Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych

4. SOCIAL MEDIA - więcej niż Facebook

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Narzędzia do analizy mediów społecznościowych - przegląd możliwości
  • Nie tylko Facebook - alternatywne kanały komunikacji społecznościowej

5. EMAIL MARKETING

  • Kluczowe zagadnienia email marketingu
  • Narzędzia do zarządzania bazami danych email - na przykładzie systemu SARE

6. CONTENT MARKETING W PRAKTYCE: PRACA Z CMS DLA SPECJALISTY MARKETINGU LUB PR, NA PRZYKŁADZIE SYSTEMU WORDPRESS

  • Wprowadzenie do content marketingu
  • Prezentacja podstawowych zasad i technicznych aspektów uzupełnienia treści w serwisach internetowych w systemach cms (content management system) na przykładzie darmowego systemu wordpress

7. JAK DAĆ SIĘ ZNALEŹĆ W SIECI?

  • Czym jest SEO (Seach Engine Optimisation)?
  • Jak twórca treści, specjalista marketingu / PR może mieć wpływ na SEO - praktyczne podpowiedzi

8. MARKETING MOBILNY – APLIKACJE MOBILNE

  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych w marketingu
  • Tworzenia aplikacji mobilnych - od koncepcji do realizacji
  • Dystrybucja aplikacji - przegląd możliwości

9. MARKETING MOBILNY - SMS W MARKETINGU

  • Przegląd rodzajów usług SMS i technicznych aspektów ich organizacji
  • Kreatywne wykorzystanie SMS w komunikacji marketingowej

10. MARKETING MOBILNY - KREATYWNOŚĆ BEZ GRANIC

  • Przegląd kreatywnych zastosowań kodów QR i innych unikalnych rozwiązań marketingowych wykorzystujących nowe technologie komunikacyjne
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie kategorią produktów)
Już wkrótce nowy program szkolenia "CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie kategorią produktów)". Zapisz się na powiadomienia aby ot...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Już wkrótce nowy program szkolenia "PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów". Zapisz się n...

Czytaj więcej

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
Programy lojalnościowe to działania, których perspektywa czasowa może sięgać nawet kilku lat. To również przedsięwzięcie wymag...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING
Już wkrótce nowy program szkolenia "TRADE MARKETING". Zapisz się na powiadomienia aby otrzymać informację o premierze nowego programu...

Czytaj więcej

WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie jest rzeczą łatwą. I choć daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego czy zachodnioeuropejskie...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Tomasz Łucek
Menedżer działów marketingu, specjalista od działań trade marketingowych i wsparcia sprzedaży, new product development. Karierę zawo...

Czytaj więcej

Artykuły
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -