drukuj

b_form
 @ 1,980.00
b_form

PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa


O szkoleniu


Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej. Prowadzenie profesjonalnego marketingu internetowego jest koniecznością dla wszystkich managerów i specjalistów, którzy odpowiadają za wizerunek, komunikację marketingową i sprzedaż marek i produktów w kanale online.

W firmach funkcjonują różne modele związane z obecnością marki / produktu w internecie. Wiele marek korzysta z pomocy agencji, które nie zawsze mają wiedzę o grupie docelowej czy portfolio. Są też marki, które próbują zająć się tematem we własnym zakresie. A trzecia grupa to marki, które w obawie przed nieznanym rezygnują z rozwoju kanału, przed którym nie ma ucieczki.

Niezależnie, do której grupy się zaliczasz, warto opanować umiejętności związane z profesjonalnym marketingiem internetowym. Pomogą one w poprawie efektywności własnych działań lub usprawnią zarządzanie współpracą z agencją interaktywną i weryfikację jej prac.

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z marketingu internetowego:

  • Dowiesz się jak rozpoznać potrzeby swojej grupy docelowej (konsumentów) funkcjonujących w internecie.
  • Nauczysz się tworzyć komunikaty marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
  • Poznasz ścieżkę zakupową panującą w sieci i nauczysz się dobierać odpowiednie narzędzia marketingowe na różnych etapach tej ścieżki.
  • Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów i tworzenia filmów, które przyciągną Twojego odbiorcę.
  • Poznasz działania i efekty marek, które skutecznie zaangażowały internautów.
  • Zaprojektujesz własną strategię działania i skonstruujesz ofertę, która zacznie się sprzedawać.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa"

Od 2010 roku wpieramy managerów i specjalistów marketingu w podnoszeniu i rozwoju kompetencji związanych z profesjonalnym marketingiem i internetowym.

Rekomendujemy szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa.":

  • Managerom marketingu odpowiedzialnym za strategię obecności marek / produktów w internecie.
  • Specjalistom ds. marketingu realizującym operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
  • Brand Managerom, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
  • Product managerom, dla którym kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.

METODA PROWADZENIA SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO

Szkolenie "Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa" będzie prowadzone aktywnymi metodami angażującymi do pracy uczestników zajęć.

Uczestnicy wezmą udział w:

  • Projekcie badawczym.
  • Burzy mózgów.
  • Dyskusji moderowanej.
  • Rozwiązywaniu case'ów biznesowych.
  • Ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych.

DWIE WYGODNE FORMY UDZIAŁU W SZKOLENIU "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z marketingu internetowego:

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla uczestników indywidualnych lub małych grup 2/3 osoby. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania Twojej firmy / marki / produktów w internecie.

Program szkolenia


1. INTERNET - MIEJSCE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI MAREK

2. GRUPA DOCELOWA - CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SIECI?

  • Insighty konsumenckie
  • Diagnoza marki / produktu w internecie

3. STRATEGIA MARKETINGOWA W INTERNECIE - USTAL WŁASNY PLAN DZIAŁANIA

  • Formułowanie celów
  • Dobór narzędzi do celów
  • Co chciałbym zrobić vs co jestem w stanie zrobić - zasoby vs. możliwości

4. MARKETING, KTÓRY PROWADZI DO SPRZEDAŻY W SIECI

  • Lejek sprzedażowy w internecie
  • Content marketing
  • Charakterystyka mediów społecznościowych

5. TESTY A/B

  • Testowanie rozwiązań w sieci

6. CONTENT MARKETING, TWORZENIE TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ

  • Zasady tworzenia treści (blogi, video)
  • Sztuka tworzenia przyciągających tytułów
  • Jak sprawić, aby materiał był atrakcyjny
  • Tworzenie efektywnych postów do mediów społecznościowych
  • Jakie posty angażują a jakie powoduję, że się nimi dzielimy

7. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI I MARKETING SZEPTANY

  • Influencer - adwokat Twojej marki
  • O czym pisać i jak tworzyć treści
  • Jak zmierzyć efektywność współpracy

8. E-MAIL MARKETING

  • Etapy konstruowania newsletterów
  • Zasady tworzenia newsletterów

9. WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

  • Jak ocenić potencjał sklepu
  • Narzędzia marketingowe i trade marketingowe do wykorzystania w sklepie
  • Tworzenie wartościowych materiałów do sklepów on-line

10. CASE STUDY UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - SPRZEDAJEMY PRZEZ INTERNET

  • Praca z markami i produktami uczestników szkolenia (w przypadku małych grup)
  • Analiza przypadków i projektowanie własnej, efektywnej drogi zakupowej włączając elementy polityki cenowej, aspekty psychologiczne, itp.
Szkolenia otwarte
27.02 - 28.02.2020
Warszawa
21.05 - 22.05.2020
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1980 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,980.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2020"

1.000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.

 



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Artykuły
A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...

Czytaj więcej

Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -