Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru


3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny”. Uczestnicy szkolenia przez dwa dni, w sposób warsztatowy, zdobywali wiedzę i podnosili swoje umiejętności wykorzystania potencjału tkwiącego w internecie do promocji i sprzedaży produktów i usług swoich firm.

Nasze szkolenie z zakresu marketingu internetowego spotkało się z bardzo dobrym (dosłownie) odbiorem uczestników. Pozytywna reakcja na treści przekazywane przez trenera znalazła odzwierciedlenie w ocenach zajęć. Osoby biorące udział w warsztacie emarketingowym zgodnie wystawiły szkoleniu i trenerowi najwyższą możliwą ocenę - 5,00.

Również pisemne komentarze uczestników potwierdzają niezmiennie wysoki poziom szkoleń w B&O NAVIGATOR:
"Bardzo fajny sposób przedstawiony pod każdy poziom uczestników".

"Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne z poczuciem humoru; wyczerpujące informacje".

"Praktyczne przekazanie informacji".

"Reagowanie na potrzeby uczestników. Odwoływanie programu do zadawanych pytań. Otwartość".

"Realne ustosunkowanie się do branży uczestnika".

"Otwartość - rozwijanie pojęć i cierpliwość w wyjaśnianiu".

Uczestnicy szkolenia z emarketingu byli również zgodni, co do tego, że wiedza i umiejętności nabyte na szkoleniu znajdą zastosowanie w ich pracy zawodowej.

Ze swojej strony chcemy podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w naszym warsztacie. Zawsze będzie nam miło gościć Panie w naszym centrum konferencyjnym. Naszemu trenerowi - Panu Marcinowi Koziołowi gratulujemy kolejnego niezwykle udanego szkolenia. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e-marketing)...".

Udostępnij

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego ro...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Artykuły
A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...

Czytaj więcej

Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej