Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru


3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny”. Uczestnicy szkolenia przez dwa dni, w sposób warsztatowy, zdobywali wiedzę i podnosili swoje umiejętności wykorzystania potencjału tkwiącego w internecie do promocji i sprzedaży produktów i usług swoich firm.

Nasze szkolenie z zakresu marketingu internetowego spotkało się z bardzo dobrym (dosłownie) odbiorem uczestników. Pozytywna reakcja na treści przekazywane przez trenera znalazła odzwierciedlenie w ocenach zajęć. Osoby biorące udział w warsztacie emarketingowym zgodnie wystawiły szkoleniu i trenerowi najwyższą możliwą ocenę - 5,00.

Również pisemne komentarze uczestników potwierdzają niezmiennie wysoki poziom szkoleń w B&O NAVIGATOR:
"Bardzo fajny sposób przedstawiony pod każdy poziom uczestników".

"Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne z poczuciem humoru; wyczerpujące informacje".

"Praktyczne przekazanie informacji".

"Reagowanie na potrzeby uczestników. Odwoływanie programu do zadawanych pytań. Otwartość".

"Realne ustosunkowanie się do branży uczestnika".

"Otwartość - rozwijanie pojęć i cierpliwość w wyjaśnianiu".

Uczestnicy szkolenia z emarketingu byli również zgodni, co do tego, że wiedza i umiejętności nabyte na szkoleniu znajdą zastosowanie w ich pracy zawodowej.

Ze swojej strony chcemy podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w naszym warsztacie. Zawsze będzie nam miło gościć Panie w naszym centrum konferencyjnym. Naszemu trenerowi - Panu Marcinowi Koziołowi gratulujemy kolejnego niezwykle udanego szkolenia. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e-marketing)...".

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej