Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem. Social media (media społecznościowe) stały się obowiązkowym i niezbędnym kanałem do prowadzenia przez działy marketingu i sprzedaży działań mających na celu budowanie wizerunku marek, sprzedaż produktów i usług i komunikację z klientami i konsumentami. Marketing i sprzedaż w social media wymagają znajomości, oferowanych przez najpopularniejsze platformy społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin), bezpłatnych i płatnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. Pamiętajmy jednak, że marketing social media to przede wszystkim efektywność działań (kampanii), którą jesteśmy w stanie mierzyć i kontrolować. W profilu kompetencyjnym managera i specjalisty zajmującego się marketingiem i sprzedażą w social media powinny znaleźć się więc, zarówno umiejętności miękkie związane z budowanie wizerunku marki (produktu), tworzenia atrakcyjnej i angażującej komunikacji marketingowej oraz umiejętności twarde polegające na znajomości narzędzi, w tym analitycznych, oferowanych przez poszczególne platformy.
Przygotowane i prowadzone przez trenera praktyka marketingu w social media - Pana Michała Pawlika szkolenie "Social media marketing. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych" jest doskonałym warsztatem, na którym można podnieść kompetencje (twarde i miękkie) niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii reklamowych i sprzedażowych w mediach społecznościowych. Podczas szkolenia z marketingu w social media uczestnicy zdobywają wiedzę i praktyczne umiejętności dotyczące takich serwisów jak:
Nie zapominamy również o prowadzeniu kampanii marketingowych na Twittterze, Snapchacie, Pinterst-ie czy w YouTube.
W dniach 17-18 lutego zorganizowaliśmy kolejną edycję otwartą szkolenia "Social media marketing. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych". Pod koniec szkolenia uczestnicy zostali poproszeni o wypełnienie dobrowolnych ankiet oceny. Ocenie podlegały trzy aspekty szkolenia z marketingu w social mediach, wiadomości przekazywane przez trenera, jego przygotowanie do zajęć oraz sposób ich prowadzenia. Ocenę przeprowadzono w skali 1-5 (1 ocena najniższa a 5 ocena najwyższa). Z satysfakcją możemy stwierdzić, że zarówno szkolenie jak i p. Michał Pawlik otrzymali bardzo wysokie oceny od osób biorących udział w zajęciach. Wiadomości przekazywane podczas szkolenia z marketingu w mediach społecznościowych oceniono na 5,00. Przygotowanie do zajęć na 4,67. Zaś sposób prowadzenia szkolenia na 5,00. Średnia ocena szkolenia z marketingu w social media, to 4,89. Uczestnicy w ankietach zawarli również pisemne uzasadnienie i opinie o szkoleniu, w którym brali udział:
"Bardzo ciekawe zajęcia, wszystko przedstawione w ciekawy sposób."
"Przystępnie podane treści dopasowane do specyfiki działalności. Inspirujące przykłady. Sympatyczny kontakt."
"Bardzo inspirujące szkolenie, co prawda mimo 16h część wiedzy musieliśmy ograniczyć, natomiast bardzo cenne było omówienie teorii na naszym firmowym case study."
"Sympatyczny prowadzący i kompetentna wiedza."
"Wątki praktyczne."
"Wykorzystanie wiedzy w praktyce, porady eksperckie."
"Wszystko wydawało mi się ciekawe."
Cieszy nas kolejne udane szkolenie z marketingu w social media. Wszystkich, którzy chcieliby podnieść swoje kompetencje zawodowe związane z prowadzeniem działań marketingowych w mediach społecznościowych zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach szkolenia "Social media marketing. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych" w formie otwartej lub zamkniętej. Do Państwa dyspozycji oddajemy również krótsze szkolenia online z social media marketingu poświęcone poszczególnym platformom, czyli "Facebook marketing", "Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie" oraz "Linkedin marketing". Zapraszamy.
Opr.
DB
Podnieś swoje kompetencje w social media marketingu. Weź udział w profesjonalnym szkoleniu. Powiadomimy Cię o terminach, nowościach i promocjach na szkolenia z marketingu w social media.
Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumen...
Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest...
Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand manag...
Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...
Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade ma...
Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za któr...
Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs b...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i um...
Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...