Marketing social media


Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem. Social media (media społecznościowe) stały się obowiązkowym i niezbędnym kanałem do prowadzenia przez działy marketingu i sprzedaży działań mających na celu budowanie wizerunku marek, sprzedaż produktów i usług i komunikację z klientami i konsumentami. Marketing i sprzedaż w social media wymagają znajomości, oferowanych przez najpopularniejsze platformy społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin), bezpłatnych i płatnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. Pamiętajmy jednak, że marketing social media to przede wszystkim efektywność działań (kampanii), którą jesteśmy w stanie mierzyć i kontrolować. W profilu kompetencyjnym managera i specjalisty zajmującego się marketingiem i sprzedażą w social media powinny znaleźć się więc, zarówno umiejętności miękkie związane z budowanie wizerunku marki (produktu), tworzenia atrakcyjnej i angażującej komunikacji marketingowej oraz umiejętności twarde polegające na znajomości narzędzi, w tym analitycznych, oferowanych przez poszczególne platformy.

Marketing social media - szkolenie

Przygotowane i prowadzone przez trenera praktyka marketingu w social media - Pana Michała Pawlika szkolenie "Social media marketing. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych" jest doskonałym warsztatem, na którym można podnieść kompetencje (twarde i miękkie) niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii reklamowych i sprzedażowych w mediach społecznościowych. Podczas szkolenia z marketingu w social media uczestnicy zdobywają wiedzę i praktyczne umiejętności dotyczące takich serwisów jak:

  • Facebook,
  • Instagram,
  • Linkedin.

Nie zapominamy również o prowadzeniu kampanii marketingowych na Twittterze, Snapchacie, Pinterst-ie czy w YouTube.

W dniach 17-18 lutego zorganizowaliśmy kolejną edycję otwartą szkolenia "Social media marketing. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych". Pod koniec szkolenia uczestnicy zostali poproszeni o wypełnienie dobrowolnych ankiet oceny. Ocenie podlegały trzy aspekty szkolenia z marketingu w social mediach, wiadomości przekazywane przez trenera, jego przygotowanie do zajęć oraz sposób ich prowadzenia. Ocenę przeprowadzono w skali 1-5 (1 ocena najniższa a 5 ocena najwyższa). Z satysfakcją możemy stwierdzić, że zarówno szkolenie jak i p. Michał Pawlik otrzymali bardzo wysokie oceny od osób biorących udział w zajęciach. Wiadomości przekazywane podczas szkolenia z marketingu w mediach społecznościowych oceniono na 5,00. Przygotowanie do zajęć na 4,67. Zaś sposób prowadzenia szkolenia na 5,00. Średnia ocena szkolenia z marketingu w social media, to 4,89. Uczestnicy w ankietach zawarli również pisemne uzasadnienie i opinie o szkoleniu, w którym brali udział:

"Bardzo ciekawe zajęcia, wszystko przedstawione w ciekawy sposób."
"Przystępnie podane treści dopasowane do specyfiki działalności. Inspirujące przykłady. Sympatyczny kontakt."
"Bardzo inspirujące szkolenie, co prawda mimo 16h część wiedzy musieliśmy ograniczyć, natomiast bardzo cenne było omówienie teorii na naszym firmowym case study."
"Sympatyczny prowadzący i kompetentna wiedza."
"Wątki praktyczne."
"Wykorzystanie wiedzy w praktyce, porady eksperckie."
"Wszystko wydawało mi się ciekawe."

Cieszy nas kolejne udane szkolenie z marketingu w social media. Wszystkich, którzy chcieliby podnieść swoje kompetencje zawodowe związane z prowadzeniem działań marketingowych w mediach społecznościowych zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach szkolenia "Social media marketing. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych" w formie otwartej lub zamkniętej. Do Państwa dyspozycji oddajemy również krótsze szkolenia online z social media marketingu poświęcone poszczególnym platformom, czyli "Facebook marketing", "Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie" oraz "Linkedin marketing". Zapraszamy.

Opr.
DB

Podnieś swoje kompetencje w social media marketingu. Weź udział w profesjonalnym szkoleniu. Powiadomimy Cię o terminach, nowościach i promocjach na szkolenia z marketingu w social media.

 

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych
Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych kli...

Czytaj więcej

Facebook marketing (szkolenie online)
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie sp...

Czytaj więcej

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie (szkolenie online)
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych ...

Czytaj więcej

Linkedin marketing [szkolenie online]
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linked...

Czytaj więcej

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkow...

Czytaj więcej

Trenerzy
Michał Pawlik
Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, f...

Czytaj więcej

Artykuły
TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?

Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumen...

Czytaj więcej

PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI

Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest...

Czytaj więcej

Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand manag...

Czytaj więcej

Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...

Czytaj więcej

Działania marketingowe wspierające sprzedaż

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade ma...

Czytaj więcej

Product Manager. Zadanie - analiza rynku

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za któr...

Czytaj więcej

8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]

Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs b...

Czytaj więcej

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i um...

Czytaj więcej

BUDOWANIE CENY PRODUKTU [VIDEO]

Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...

Czytaj więcej

E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...

Czytaj więcej

Strategie category management

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....

Czytaj więcej

Strategie cenowe i praktyki cenowa w zarządzaniu produktem

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...

Czytaj więcej

Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...

Czytaj więcej

Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru

3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej