E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży produktu lub grupy produktowej.
Podczas e-szkolenia z zarządzania sprzedażą dla Product Managerów, przeprowadzonego na 16 lipca, zostały omówione takie zagadnienia jak, planowanie sprzedaży tak aby produkty osiągały założone cele, metody dostosowywania ofert produktowych do poszczególnych grup klienckich (targetów). Uczestnicy opanowali również kalkulator cenowy Product Managera oraz nauczyli się budować "koszyk klienta" z zachowaniem rentowności produktu.
Pod koniec e-szkolenia "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" osoby w nim uczestniczące zostały poproszone o wypełnienie ankiety oceny szkolenia. Ocenie podlegały, w skali 1 do 5 (1 ocena najniższa a 5 ocena najwyższa) trzy elementy zajęć: - wiadomości przekazywane przez trenera, - przygotowanie trenera do szkolenia, - sposób prowadzenia zajęć. Z satysfakcją chcemy poinformować, że trener prowadzący e-szkolenie - Pani Hanna Adamiak otrzymała bardzo wysoką oceną szkolenia - 4,92 na 5,00 możliwą. Najwyżej, bo na 5,00 oceniono jej wiadomości i przygotowanie do e-szkolenia. Uczestnicy mieli również możliwość pisemnego uzasadnienia wystawionych ocen. Najczęściej pisali o:
"Wszystko było ok. Poszerzyłbym tylko o więcej przykładów praktycznych."
"Dużo przykładów i interesujących informacji"
"Trener posiada wiedzę i doświadczenie, które przekazuje w prosty i przejrzysty sposób."
"Przykład i ćwiczenie do rozwiązania."
"Przykłady z biznesu"
"Bonus, czyli tricki psychologiczne z wyjaśnieniem jak działa nasz mózg :)"
Warto nadmienić, że wyniki ankiety pokazują, że wszyscy uczestnicy szkolenia są przekonani, że szkolenie spełniło ich oczekiwania a umiejętności nabyte podczas zajęć znajdą zastosowanie w ich pracy zawodowej.
Gratujemy p. Hannie Adamiak udanego e-szkolenia zaś osobom, które wzięły w nim udział dziękujemy za poświęcony czas i zaangażowanie.
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" jest jednym z kilku szkoleń podnoszących kompetencje Product Managerów. Pozostałe to:
Zapraszamy do zapoznanie ze szczegółowymi programami tych szkoleń.
Opr. DB
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...