Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). Przekazaniu wiedzy o strategiach wprowadzania nowego produktu i podniesieniu kompetencji w projektowania i wdrażania produktów poświęcone jest szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" przygotowane i prowadzone przez Panią Hannę Adamiak, trenera praktyka marketingu i eksperta w zakresie new product development i product managementu.
W sierpniu odbyła się kolejna edycja e-szkolenia z projektowania i wdrażania nowych produktów. Pod koniec naszego warsztatu online poprosiliśmy jego uczestników o wypełnienie krótkiej ankiety oceniającej zajęcia. Ocenie podlegały trzy elementy szkolenia: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie do szkolenia. Z przyjemnością informujemy, samo szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" oraz prowadzący je trener otrzymali najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 możliwych.
W ankietach uczestnicy uzasadniali również wystawione oceny. Wystawienie "piątek" najczęściej argumentowano taki opiniami:
"Wiedza przekazana w sposób jasny i zrozumiały. Sporo przykładów. Bardzo merytoryczne szkolenie."
"Interakcja z prowadzącym szkolenie i bieżąca reakcja na problemy."
Szkoleni również zgodnie stwierdzili, że wiedza i umiejętności uzyskane podczas zajęć znajdą zastosowanie w ich pracy zawodowej.
Cieszymy się, że nasze szkolenie online przyczyniło się do podniesienia kompetencji zawodowych uczestników. Wszystkim zainteresowanym rozszerzenie wiedzy polecamy szkolenia stacjonarne z new product development - "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing" oraz szkolenia online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" prowadzone przez p. Hannę Adamiak.
Opr. DB
Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...