Kierowanie zespołem pracowniczym w złożonej i dynamicznej rzeczywistości gospodarczej staje się wyzwaniem dla managerów wszystkich szczebli. Oczekiwania biznesu, rynku i samych pracowników sprawiają, że doskonalenie kompetencji w zarządzaniu jest koniecznością dla każdego, kto sprawuje rolę zarządczą, zwłaszcza jeżeli zarządza zespołem pracowniczym.
Doskonaleniu i nabyciu nowych umiejętności w kierowaniu pracownikami było poświęcone szkolenie otwarte "Kierowanie Zespołem Pracowniczym", które B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadziła 5 i 6 grudnia w Poznaniu. Wśród celów szkolenia znalazły się m.in.:
Trenerką, która przygotowała i poprowadziła szkolenie kierowanie zespołem jest Pani Katarzyna Pawłowska doświadczona managerka średniego i wyższego szczebla a jednocześnie ceniony coach i szkoleniowiec. Zgodnie z naszym standardem pod koniec szkolenia poprosiliśmy uczestników o dokonanie w anonimowej ankiecie oceny zajęć i trenera. Oceny dokonano w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa) i podlegały jej trzy elementy zajęć tj. wiadomości przekazywane przez trenerkę, przygotowanie do szkolenia oraz sposób prowadzenia. Z ogromną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" oraz prowadząca je p. Katarzyna Pawłowska uzyskało możliwie najwyższą ocenę - 5,00. Uczestnicy tak pisemnie uzasadniali wystawione "piątki":
"Bardzo dużo praktycznej wiedzy, dużo wspólnych dyskusji, wymiany doświadczeń. Materiały szkoleniowe bardzo dobrej jakości".
"Bardzo dobra komunikacja. Dużo cennych przykładów".
"Zwrócenie uwagi na wiele różnych aspektów pracy w zespole".
"Zajęcia przebiegały w bardzo merytoryczny i profesjonalny sposób, w miłej atmosferze".
"Opis zachowań potrzebnych do zarządzania grupą ludzi. Konkretne przykłady "z życia" różnych zachowań".
"Przykłady z praktyki a nie tylko z zdobytej wiedzy teoretycznej".
Jak widać są powody, aby pogratulować trenerce udanego szkolenia. Dziękujemy również wszystkim uczestnikom za wspólnie spędzone dwa dni. Wszystkich managerów zapraszamy na kolejne edycje szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczym", które w 2023 roku zaplanowaliśmy w Warszawie i Poznaniu. Korzystając z okazji firmom, urzędom i osobom z Wielkopolski zainteresowanym podnoszeniem kompetencji polecamy warsztaty i kursy z kategorii "Szkolenia Poznań". Mamy nadzieję, że znajdziecie tam wiele inspirujących propozycji szkoleń.
Do zobaczenia na sali!
Opr.
DB
Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...