Katarzyna Pawłowska

Trener praktyk. Manager z ponad 28 letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie obsługi klientów, zarządzania zespołami pracowniczymi, rozwoju kompetencji managerskich.

Karierę zawodową rozpoczynała w 1994 roku w McDonald’s Polska jako Konsultant Operacyjny odpowiadała m.in. za realizację celów sprzedażowych i szkoleniowych, przygotowanie i otwarcie nowych restauracji (rekrutacja managerów i pracowników, współpraca z partnerami biznesowymi).

Od 1999 roku związana z IKEA Retail początkowo jako Food Manager zarządzający częścią gastronomiczną sklepu (restauracją, bistro, sklepikiem szwedzkim) w Poznaniu. Następnie jako Customer Relations Manager (Poznań) zarządzała zespołami (120 osób) Działu Obsługi Klienta, Serwisu, Działu Kas, Działu Marketingu. Odpowiadała za koordynację procesów zapewniających wysoką jakość obsługi klientów, w tym customer journey. Jako członek zespołu zarządzającego tworzyła lokalny biznes plan, budżety i cele. Z sukcesem wprowadzała zmiany mające na celu podniesienie jakości obsługi klientów i dbania o ich satysfakcję.

W latach 2015-2020 Country Customer Service Manager (cała Polska). Na tym stanowisku odpowiadała strategicznie i operacyjnie za wszystkie Działy Obsługi Klienta IKEA Retail w Polsce. Do swoich sukcesów może zaliczyć standaryzację procesów obsługi klienta w sklepach i Contact Center. Z powodzeniem stworzyła i wdrożyła krajową politykę obsługi reklamacji i zwrotów produktów dla kanału offline i e-commerce.

W trakcie swojej pracy w IKEA, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenia, opracowała i realizowała szkolenia dla kadry managerskiej, "high potencial" specjalistów z zakresu kompetencji miękkich, managerskich, przywódczych (IKEA Leadership Fundamentals).

Obecnie Erickson Certified Professional Coach z akredytacją ACC International Coach Federation. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Szkolenia
trenera
FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI. Szkolenie dla managera
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracownikó...

Czytaj więcej

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy s...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE. Szkolenie dla managerów
Szkolenie "Rozwiązywanie konfliktów w zespole" to kompleksowy program skierowany do managerów, mający na celu rozwój ic...

Czytaj więcej

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji ...

Czytaj więcej

TRENING ANTYSTRESOWY I SZKOLENIE ZARZĄDZANIE STRESEM
Umiejętność efektywnego zarządzania stresem jest kluczowa zarówno dla zdrowia osobistego, jak i profesjonalnego sukcesu. Nasz trening...

Czytaj więcej

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM. Szkolenie dla profesjonalnego managera
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracow...

Czytaj więcej

Referencje
trenera
Artykuły
trenera