"W dniach 30-31.10.2013 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez firmę B&O Navigator Firma szkoleniowa Sp. z o.o.
Tematy szkoleń, czyli "Obsługa Trudnego Klienta" oraz "Techniki Obrony Ceny" nie są łatwe do zaprezentowania. Mimo to trenerzy stanęli na wysokości zadania.
Sposób, w jaki prowadzone były szkolenia, zachęcał wszystkich uczestników do aktywnego udziału i do sprawdzenia swoich umiejętności. Przeprowadzone warsztaty pomogły nam poznać typy osobowości i w zależności od tego, metody postępowania w pracy z klientami.
Uzyskana wiedza z pewnością przełoży się na lepszy kontakt z klientem, na wzrost naszych umiejętności a co za tym idzie, na osiągnięcie postawionego celu w negocjacjach.Dziękujemy Pani Dorocie Dańczak-Król, która przeprowadziła szkolenie bardzo profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem. Otrzymaliśmy wiele wskazówek i rozwiązań problemów do zastosowania w codziennej pracy z klientem.
Dziękujemy również Panu Andrzejowi Zdanowskiemu, który prowadził szkolenia bardzo rzetelnie, z dużym zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem. Pan Andrzej Zdanowski wykazał się dużą wiedzą praktyczną i teoretyczną, poruszane tematy były przemyślane i poparte przykładami.
Na słowa uznania zasługuje Pani Olga Bojarska, która zadbała by nasza firma uzyskała pełne i rzetelne informacje przed rozpoczęciem szkolenia.
Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. potencjalnym klientom."
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...