W 2016 roku Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) dofinansuje 80% lub 100% kosztów tzw. różnych form "kształcenia ustawicznego" pracowników, w tym szkoleń i kursów. W 2015 roku środki z KFS-u były przeznaczone na szkolenia i rozwój pracowników w grupie wiekowej 45+. Rok 2016 przyniósł istotną zmianę warunków udzielania wsparcia dla Pracodawców - zniesiono limit 45+. Od 2016 dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (nawet 100%) otrzymamy dla Pracownika w każdym wieku.
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przygotowała praktyczny poradnik:
"Jak uzyskać w 2016 dofinansowanie na szkolenia ze środków KFS?"
z naszego poradnika dowiecie się Państwo:
Co to jest Krajowy Fundusz Szkoleniowy?
Kto i na co może otrzymać środki z KFS?
Jaka jest najważniejsza zmiana w KFS w 2016 roku?
Kto otrzyma 100% dofinansowania z Krajowego Fundusz Szkolenuiowego?
Kto otrzyma 80% wsparcia z KFS?
Za co zapłaci Krajowy Fundusz Szkoleniowy, a za co nie?
Gdzie starać się o środki?
Jaka jest "krok po kroku" procedura aplikowania o dofinansowanie z KFS?
Poradnik zawiera również praktyczną check-listę - narzędzie, która pomoże Państwu w prosty i przejrzysty sposób zebrać informacje potrzebne do wypełnienia wniosku o dofinansowanie szkoleń z Krajowego Fundusz Szkoleniowego.
Poradnik "Jak uzyskać w 2016 dofinansowanie na szkolenia ze środków KFS?" jest w pełni darmowy. Aby go pobrać wystarczy uzupełnić poniższy formularz.
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...