Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. To w trakcie negocjacji decyduje "być albo nie być" kontraktów handlowych, projektów czy też całych przedsiębiorstw. Do niedawna negocjacje były wiedzą dla "wtajemniczonych", dziś coraz częściej spotykasz siedzących po drugiej stronie stołu doskonale przygotowanych, opanowanych i twardych negocjatorów partnera.
Podczas szkolenia otwartego Zaawansowane Techniki Negocjacji, które odbyły się 15-16 października 2012 roku trener-praktyk Pan Paweł Wojciechowski przekazał uczestnikom praktyczną wiedzę dotyczącą podnoszenia efektywności celów negocjacyjnych. Trener za przeprowadzone szkolenie otrzymał od uczestników maksymalną średnią ocenę 5.0
Opinie uczestników szkolenia w ankietach:
"Profesjonalnie, merytorycznie"
"Bardzo dobre przekazanie wiedzy i przećwiczenie. Trener chętnie dzielił się swoim doświadczeniem, ale również doradzał, gdy przytaczaliśmy problemy z naszej pracy zawodowej"
"Wysoki profesjonalizm i doświadczenie praktyczne. Szczerość"
"Luźna, miła atmosfera pomogła w kontakcie i przyjmowaniu do wiadomości zagadnień poruszanych na zajęciach"
Najbardziej uczestnikom podobało się:
Forma prowadzenia zajęć.
Test postawy konfliktowej, asertywność.
Praktyczne zadania, scenka z prawdziwych negocjacji.
Rzeczowość trenera oraz przygotowanie i sposób w jaki informacje są przekazywane.
Trenerowi gratulujemy najwyższych ocen, a Państwa zapraszamy na nasze szkolenia z negocjacji.
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "c...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...
Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistó...
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...
Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...