Dla naszego klienta, firmy Horpol, przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy dedykowane szkolenia zamknięte z tematu "Podstawy negocjacji w sprzedaży produktów i usług". Negocjacje handlowe są umiejętnością, którą można wykształcić a następnie doskonalić biorąc udział w szkoleniach prowadzonych przez profesjonalnych trenerów mających doświadczenie zawodowe w prowadzeniu negocjacji w sprzedaży. Takie właśnie było nasze szkolenie negocjacyjne przygotowane dla managerów i pracowników firmy Horpol. Warsztaty z negocjacji spotkały z wyjątkowo dobrym odbiorem osób w nim uczestniczących. Wyrazem tego były nie tylko wysokie oceny, które otrzymał trener je prowadzący, ale również referencje, które otrzymaliśmy od naszego klienta. Czytamy w nich m.in:
Szkolenie cechowała duża ilość ćwiczeń i praktyczne podejście do tematu. Dodatkowym atutem była jego interaktywna forma. Program został przedstawiony w sposób oryginalny i zmuszający do kreatywnego myślenia.
Dziękujemy firmie Horpol oraz jej pracownikom za okazane zaufanie oraz aktywny udział w szkoleniu. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z programami naszych szkoleń i warsztatów z negocjacji.
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "c...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...
Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistó...
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...
Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...