Wyróżnienie jakie otrzymał pan Wojciech Szewczykowski zostało przyznane na podstawie opinii uczestników szkoleń, które odbyły się w grudniu 2010 roku. "Zaawansowane Negocjacje Handlowe" - szkolenie dla firmy z branży finansowej, oraz "Efektywne Negocjacje Handlowe. Wywieranie Wpływu w Negocjacjach" dla wiodącej firmy z branży stomatologicznej.
Trener oceniany był pod względem przekazanej wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia zajęć. Średnia jaką otrzymał to 4,9 na 5,00 możliwych.
Oto niektóre komentarze uczestników zamieszczane w ankiecie poszkoleniowej:
"Najlepsze szkolenie z negocjacji w jakim uczestniczyłem ze względu na akcent na praktykę..."
"Dobrze przygotowany oraz charyzmatyczny prowadzący z doświadczeniem"
"Konkretny, rzeczowy, duża wiedza i umiejętności"
"Skutecznie i umiejętnie stymuluje w trakcie szkolenia"
"Widać duże doświadczenie prowadzącego, ciekawe dynamiczne zajęcia"
Dziękujemy za pochlebne opinie życząc jednocześnie uczestnikom pełnego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności, a trenerowi rzecz jasna dalszych sukcesów.
Chcemy także podzielić się z Państwem jedną ankietą poszkoleniową:
"Takie rzeczy to tylko na szkoleniach u trenera Wojciecha Szewczykowskiego".
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "c...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...
Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistó...
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...
Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...