Z przyjemnością prezentujemy referencje ze szkolenia zamkniętego "Profesjonalna Obsługa Klienta", które przeprowadziliśmy na początku grudnia 2014 roku dla pracowników Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.
Szczególne uznanie klienta zyskała trenerka B&O Navigator Firma Szkoleniowa - Pani Dorota Dańczak-Król. W liście referencyjnym czytamy m.in.:
"Pani Dorota prowadziła szkolenie w dynamiczny sposób. Zostało ono bardzo wysoko ocenione przez uczestników jak i ich przełożonych, którzy byli zadowoleni z jasnego przekazu informacji.
Poznanie i doskonalenie w trakcie szkolenia technik skutecznej i pozytywnej komunikacji z klientem posłuży naszym pracownikom w tworzeniu pozytywnej atmosfery i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami"
W imieniu naszej firmy szkoleniowej i trenerki chcemy podziękować wszystkim pracownikom OPWiK w Ostrołęce za pełny zaangażowania i dobrej energii udział w szkoleniu "Profesjonalna Obsługa Klienta".
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...