Emarketing. Szkolenie merytoryczne, rzeczowe, elastyczne


Prowadzenie regularnych i profesjonalnych działań marketingowych w internecie jest koniecznością przed, którą stoją działy marketingu i zatrudnieni w nich managerowie i specjaliści ds. marketingu. Trudno wyobrazić sobie firmę, która nie wykorzystuje ogromnego potencjału emarketingu, reklamy internetowej, content marketingu czy też mediów społecznościowych lub marketingu mobilnego.

W dniach 17 i 18 maja 2017 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadziła kolejne szkolenie otwarte z emarketingu pt. "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny". Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym zajęcia był Pan Marcin Kozioł.

Jak oceniono szkolenie z emarketingu?

Po dwudniowym szkoleniu poprosiliśmy uczestników zajęć o dokonanie oceny szkolenia i przedstawienie swoich opinii za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Ocena kursu z e-marketingu została była dokonywana w skali 1-5 gdzie 1 jest oceną najniższą a 5 oceną najwyższą. Z satysfakcją stwierdzamy, że szkolenie zostało ocenione bardzo dobrze. 4,86 na 5,00 możliwych punktów to średnia ocena zajęć i trenera. Wyniki cząstkowe przedstawią się następująco: wiadomości - 4,71, przygotowanie do zajęć - 5,00, sposób prowadzenia - 4,86. Osoby biorące udział w szkoleniu z emarketingu tak uzasadniały swoją cenę warsztatu m.in. w takich opiniach:

"Ciekawe i konkretne informacje. Przestawienie przykładów / zastosowań".
"Jestem pod wrażeniem osoby prowadzącej :)".
"Duży zakres materiału w oparciu o przykłady praktyczne".
"Trener Marcin Kozioł był przygotowany do szkolenia. Jasno przedstawił program szkolenia".
"Merytorycznie, elastycznie, rzeczowo na temat".
"Przygotowanie oraz sposób prowadzenia zajęć a także atmosfera znakomite".

Ankieta oceniająca szkolenie "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny" zawierała również serię pytań zamkniętych dotyczących stopnia, w jakim szkolenie spełniło oczekiwania, gotowości do polecenia szkolenia z emarketingu innym osobom, zastosowania nabytych umiejętności i wiedzy w praktyce zawodowej uczestników.

Na pytanie:

"Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

"Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani w Pani / Pana firmie" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

"Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

Co szczególnie podobało się uczestnikom szkolenia z emarketingu?

Od osób biorących udział w szkoleniu otrzymaliśmy również informację zwrotną o tym, co szczególnie podobało im się w kursie z marketingu internetowego:

"Przekazywanie prawdziwych faktów".
"Informacje praktyczne, co można monitorować, gdzie i jak - strony, linki - praktyczne informacje".
"Informacje dotyczące SEO".
"Tematy poruszane na szkoleniu przydadzą mi się w wykonywaniu mojej pracy".
"Przykłady video".
"Nowe aplikacje, mobilność internetu, innowacyjność".
"Profesjonalizm, wiedza zakres doświadczenia prowadzącego".

Gratujemy p. Marcinowi udanych, jak zwykle, zajęć. Cieszy nas, że szkolenie z emarketingu przyczyniło się do rozwoju kompetencji zawodowych jego uczestników. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami z kategorii "szkolenia z marketingu internetowego".

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego ro...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Artykuły
Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...

Czytaj więcej

Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej