Prowadzenie regularnych i profesjonalnych działań marketingowych w internecie jest koniecznością przed, którą stoją działy marketingu i zatrudnieni w nich managerowie i specjaliści ds. marketingu. Trudno wyobrazić sobie firmę, która nie wykorzystuje ogromnego potencjału emarketingu, reklamy internetowej, content marketingu czy też mediów społecznościowych lub marketingu mobilnego.
W dniach 17 i 18 maja 2017 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadziła kolejne szkolenie otwarte z emarketingu pt. "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny". Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym zajęcia był Pan Marcin Kozioł.
Po dwudniowym szkoleniu poprosiliśmy uczestników zajęć o dokonanie oceny szkolenia i przedstawienie swoich opinii za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Ocena kursu z e-marketingu została była dokonywana w skali 1-5 gdzie 1 jest oceną najniższą a 5 oceną najwyższą. Z satysfakcją stwierdzamy, że szkolenie zostało ocenione bardzo dobrze. 4,86 na 5,00 możliwych punktów to średnia ocena zajęć i trenera. Wyniki cząstkowe przedstawią się następująco: wiadomości - 4,71, przygotowanie do zajęć - 5,00, sposób prowadzenia - 4,86. Osoby biorące udział w szkoleniu z emarketingu tak uzasadniały swoją cenę warsztatu m.in. w takich opiniach:
"Ciekawe i konkretne informacje. Przestawienie przykładów / zastosowań".
"Jestem pod wrażeniem osoby prowadzącej :)".
"Duży zakres materiału w oparciu o przykłady praktyczne".
"Trener Marcin Kozioł był przygotowany do szkolenia. Jasno przedstawił program szkolenia".
"Merytorycznie, elastycznie, rzeczowo na temat".
"Przygotowanie oraz sposób prowadzenia zajęć a także atmosfera znakomite".
Ankieta oceniająca szkolenie "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny" zawierała również serię pytań zamkniętych dotyczących stopnia, w jakim szkolenie spełniło oczekiwania, gotowości do polecenia szkolenia z emarketingu innym osobom, zastosowania nabytych umiejętności i wiedzy w praktyce zawodowej uczestników.
"Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.
"Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani w Pani / Pana firmie" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.
"Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.
Od osób biorących udział w szkoleniu otrzymaliśmy również informację zwrotną o tym, co szczególnie podobało im się w kursie z marketingu internetowego:
"Przekazywanie prawdziwych faktów".
"Informacje praktyczne, co można monitorować, gdzie i jak - strony, linki - praktyczne informacje".
"Informacje dotyczące SEO".
"Tematy poruszane na szkoleniu przydadzą mi się w wykonywaniu mojej pracy".
"Przykłady video".
"Nowe aplikacje, mobilność internetu, innowacyjność".
"Profesjonalizm, wiedza zakres doświadczenia prowadzącego".
Gratujemy p. Marcinowi udanych, jak zwykle, zajęć. Cieszy nas, że szkolenie z emarketingu przyczyniło się do rozwoju kompetencji zawodowych jego uczestników. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami z kategorii "szkolenia z marketingu internetowego".
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...