Marketing w internecie - szkolenie dla nietechnicznych


Nietechniczne i holistyczne ujęcie tematyki marketingu internetowego jest główną wartością szkolenia Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content marketing, SEO, Social media, Marketing mobilny.
Wiedzę i umiejętności związane z e-marketingiem zdobywają i doskonalą na tym szkoleniu menedżerowie i specjaliści ds. marketingu nieposiadający specjalistycznej wiedzy informatycznej czy też programistycznej.

23 i 24 kwietnia odbyła się kolejna edycja szkolenia "Marketing w internecie …", które zostało bardzo wysoko ocenione przez jego uczestników. Autor programu szkolenia i trener prowadzący zajęcia Pan Marcin Kozioł uzyskał najwyższą możliwą ocenę 5,00 we wszystkich trzech badanych ankietą poszkoleniową aspektach: wiadomości, przygotowania do zajęć i sposobu ich prowadzenia.

Osoby biorące udział w warsztacie swoje oceny uzasadniły następująco:

"Otwarty, nie wycofuje się z odpowiedzi (tzn. nie unika pytań i zawsze zna odpowiedź), doradza i zachęca do dzielenia się",

"Profesjonalizm i wiedza",

"Bardzo dobrze przygotowany, ma odpowiedź na każde pytanie, wychodzi poza materiał szkolenia, jeśli jest zapytanie od uczestnika. Idealna osoba do tego typu szkolenia!",

Wszyscy uczestnicy szkolenia zgodnie stwierdzili, że wiedzę i umiejętności nabytą podczas zajęć wykorzystają w swojej pracy zawodowej.

Poprosiliśmy osoby uczestniczące w szkoleniu, aby wskazały, co w programie i przebiegu zajęć podobało im się najbardziej:

"Wiedza, która niesie za sobą ćwiczenia praktyczne, cenne wskazówki, jak wykorzystać dane narzędzia",

"Dużo nowości",

"Przygotowanie prowadzącego, różnorodność, dokładność prowadzącego, przemyślany sposób prowadzenia informacji".

Jeszcze raz gratulujemy naszemu trenerowi udanego szkolenia z marketingu w internecie.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej