Nietechniczne i holistyczne ujęcie tematyki marketingu internetowego jest główną wartością szkolenia Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content marketing, SEO, Social media, Marketing mobilny.
Wiedzę i umiejętności związane z e-marketingiem zdobywają i doskonalą na tym szkoleniu menedżerowie i specjaliści ds. marketingu nieposiadający specjalistycznej wiedzy informatycznej czy też programistycznej.
23 i 24 kwietnia odbyła się kolejna edycja szkolenia "Marketing w internecie …", które zostało bardzo wysoko ocenione przez jego uczestników. Autor programu szkolenia i trener prowadzący zajęcia Pan Marcin Kozioł uzyskał najwyższą możliwą ocenę 5,00 we wszystkich trzech badanych ankietą poszkoleniową aspektach: wiadomości, przygotowania do zajęć i sposobu ich prowadzenia.
Osoby biorące udział w warsztacie swoje oceny uzasadniły następująco:
"Otwarty, nie wycofuje się z odpowiedzi (tzn. nie unika pytań i zawsze zna odpowiedź), doradza i zachęca do dzielenia się",
"Profesjonalizm i wiedza",
"Bardzo dobrze przygotowany, ma odpowiedź na każde pytanie, wychodzi poza materiał szkolenia, jeśli jest zapytanie od uczestnika. Idealna osoba do tego typu szkolenia!",
Wszyscy uczestnicy szkolenia zgodnie stwierdzili, że wiedzę i umiejętności nabytą podczas zajęć wykorzystają w swojej pracy zawodowej.
Poprosiliśmy osoby uczestniczące w szkoleniu, aby wskazały, co w programie i przebiegu zajęć podobało im się najbardziej:
"Wiedza, która niesie za sobą ćwiczenia praktyczne, cenne wskazówki, jak wykorzystać dane narzędzia",
"Dużo nowości",
"Przygotowanie prowadzącego, różnorodność, dokładność prowadzącego, przemyślany sposób prowadzenia informacji".
Jeszcze raz gratulujemy naszemu trenerowi udanego szkolenia z marketingu w internecie.
W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...