drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu


O szkoleniu


Szkolenie "Marketing mobilny (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu" jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności korzystania ze zdobyczy technologii internetowych w zwiększeniu efektywności działań marketingowych i pro-sprzedażowych. Nie jest wymagane jakiekolwiek techniczne i informatyczne przygotowanie. Uczestnicy mogą mieć zróżnicowany poziom wiedzy o internecie (włącznie z zupełnie podstawowym).

Teraz nie tylko osoby o technicznym przygotowaniu mogą radykalnie zwiększyć efektywność pracy i ograniczyć koszty, fachowo wykorzystując możliwości Internetu. Wierzymy, że o narzędziach internetowych można mówić prostym językiem, a zajęcia prowadzić metodami warsztatowymi, skupiając się na zdobywaniu umiejętności. Efekty mogą być widoczne natychmiast!

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Marketing mobilny (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu" zdobędziesz wiedzę i umiejętności pozwalające wykorzystać narzędzia i techniki marketingu mobilnego w działaniach marketingowych, public relations i sprzedażowych.

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Poznasz zasady tworzenia, dystrybucji i monitorowania aplikacji mobilnych.
  • Nauczysz się projektować serwisy mobilne.
  • Dowiesz się jak wykorzystać reklamę internetową na urządzeniach mobilnych.
  • Zdobędziesz wiedzę o praktycznych zastosowaniach SMS marketingu.
  • Zapoznasz się z regułami realizacji kampanii e-mail marketingowych na urządzenia mobilne.
  • Dowiesz się jak wykorzystać social media w marketingu mobilnym.
  • Przekonasz się, że zastosowanie QR kodów ogranicza jedynie wyobraźnia.
 

Program szkolenia


1. APLIKACJE MOBILNE W MARKETINGU

  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych w marketingu
  • Tworzenia aplikacji mobilnych - od koncepcji do realizacji
  • Dystrybucja aplikacji - przegląd możliwości
  • Monitorowanie / analiza efektywności i popularności aplikacji

2. MARKETING MOBILNY - PROJEKTOWANIE SERWISU MOBILNEGO WWW

  • Możliwości uczynienia serwisu internetowego mobilnym / reponsywnym
  • Projektowanie serwisu mobilnego

3. WSTĘP DO REKLAMY INTERNETOWEJ W KONTEKŚCIE WYKORZYSTANIA URZĄDZEŃ MOBILNYCH. ZARYS SEM: SEARCH ENGINE MARKETING

  • Przegląd głównych modeli zakupu reklamy (CPM, CPC, CPA i inne)
  • Przegląd najważniejszych formatów reklamowych
  • Zarys możliwości Google Adwords i Facebook Ads w kontekście urządzeń mobilnych
  • Dobór narzędzi e-marketingowych, planowanie kampanii

4. SMS W MARKETINGU MOBILNYM

  • Przegląd rodzajów usług SMS i technicznych aspektów ich organizacji

5. ELEMENTY EMAIL MARKETINGU W KONTEKŚCIE WYKORZYSTANIA URZĄDZEŃ MOBILNYCH

  • Kluczowe zagadnienia email marketingu w kontekście urządzeń mobilnych
  • Narzędzia do zarządzania bazami danych email - na przykładzie systemu SARE
  • Strategia działań e-marketingowych

6. WPROWADZENIE DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH DLA BIZNESU W KONTEKŚCIE MARKETINGU MOBILNEGO

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Sekrety facebookowego algorytmu Edge Rank - dlaczego nie wszyscy widzą moje posty i jak temu zaradzić
  • Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną) postów
  • Więcej niż Facebook - inne media społecznościowe i ich zastosowanie w marketingu

7. KREATYWNOŚĆ BEZ GRANIC

  • Innowacyjne zastosowania "niedocenionych" kodów QR
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Artykuły
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -