Lubię to, czyli szkolenie z social media


Lubimy tak zaczynać sezon szkoleń otwartych. Pierwszym zaplanowanym i zrealizowanym w 2016 roku przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkoleniem otwartym był warsztat "Social Media w Marketingu" prowadzony przez trenera praktyka Pana Marcina Kozioła.

Nie zawiedliśmy oczekiwań uczestników. W ankiecie podsumowującej zajęcia nasz trener otrzymał maksymalną możliwą notę - 5,00 za wszystkie trzy oceniane aspekty szkolenia tj. wiadomości, przygotowanie do zajęć i sposób prowadzenia.

Uczestnicy uzasadniali "piątki" następująco:

"Ciekawe, merytoryczne, dobrze przygotowane",

"Sympatycznie, konkretnie, dobre tempo :)",

"Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne prowadzenie”.

Osoby biorące udział w szkoleniu były również zgodne, co do tego, że szkolenie spełniło ich oczekiwania i jest godne polecenia innym osobom pracującym w ich firmach. Wszyscy zadeklarowali, ze wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć wykorzystają w swojej pracy zawodowej.

Uczestnikom szkolenia "Social Media w Marketingu" najbardziej podobało się w nim:

"Wiedza, przydatne info",

"Bardzo poszerzyło moją wiedzę o działaniach w internecie",

"Przedstawiono sporo narzędzi".

Cieszymy się z udanego pierwszego w 2016 roku szkolenia otwartego. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na kolejną edycję szkolenia Social Media w Marketingu.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej