Lubimy tak zaczynać sezon szkoleń otwartych. Pierwszym zaplanowanym i zrealizowanym w 2016 roku przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkoleniem otwartym był warsztat "Social Media w Marketingu" prowadzony przez trenera praktyka Pana Marcina Kozioła.
Nie zawiedliśmy oczekiwań uczestników. W ankiecie podsumowującej zajęcia nasz trener otrzymał maksymalną możliwą notę - 5,00 za wszystkie trzy oceniane aspekty szkolenia tj. wiadomości, przygotowanie do zajęć i sposób prowadzenia.
Uczestnicy uzasadniali "piątki" następująco:
"Ciekawe, merytoryczne, dobrze przygotowane",
"Sympatycznie, konkretnie, dobre tempo :)",
"Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne prowadzenie”.
Osoby biorące udział w szkoleniu były również zgodne, co do tego, że szkolenie spełniło ich oczekiwania i jest godne polecenia innym osobom pracującym w ich firmach. Wszyscy zadeklarowali, ze wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć wykorzystają w swojej pracy zawodowej.
Uczestnikom szkolenia "Social Media w Marketingu" najbardziej podobało się w nim:
"Wiedza, przydatne info",
"Bardzo poszerzyło moją wiedzę o działaniach w internecie",
"Przedstawiono sporo narzędzi".
Cieszymy się z udanego pierwszego w 2016 roku szkolenia otwartego. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na kolejną edycję szkolenia Social Media w Marketingu.
Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...
W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...