Udanie zadebiutował w roli trenera p. Marcin Kozioł prowadząc 10 i 11 lutego swoje autorskie szkolenie z e-marketingu. Uczestnicy szkolenia poproszeni o ocenę szkolenia przyznali mu notę 4,78 w skali 1-5 (1 to ocena najniższa a 5 najwyższa). Bardzo dobrze wypadły oceny cząstkowe trenera: wiadomości - 4,33, przygotowanie do szkolenia - 5,00 i sposób prowadzenia zajęć - 5,00.
Ocenę szkolenia uczestnicy uzasadniali następująco:
"prosty język bez zbytniego wykorzystywania trudnych sformułowań, odpowiedzi na pytania dotyczące aktualnej pracy uczestnika",
"ćwiczenia praktyczne, rozmowy na przykładzie naszej marki".
Jak widać przewagą tego szkolenia nad innymi tego typu ofertami jest praktyczne odniesienie treści zawartych w programie do problemów i pytań zgłaszanych przez uczestników zajęć.
Trener i uczestnicy szkolenia z e-marketingu podczas dwóch dni wykonali olbrzymią pracę nad:
- analizą przykładów z firm biorących udział w szkoleniu,
- poszukiwaniem praktycznego zastosowania treści szkolenia w pracy zawodowej.
Nic więc dziwnego, że wszystkie osoby biorące udział w szkoleniu zgodziły się, że wiedzę i umiejętności o e-marketingu zdobyte w trakcie zajęć wykorzystają w swoich firmach. Zapraszamy na kolejną edycję szkolenia "Marketing Internetowy (E-marketing). Reklama Internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny".
Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...
W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...