Szkolenie e-marketing


Udanie zadebiutował w roli trenera p. Marcin Kozioł prowadząc 10 i 11 lutego swoje autorskie szkolenie z e-marketingu. Uczestnicy szkolenia poproszeni o ocenę szkolenia przyznali mu notę 4,78 w skali 1-5 (1 to ocena najniższa a 5 najwyższa). Bardzo dobrze wypadły oceny cząstkowe trenera: wiadomości - 4,33, przygotowanie do szkolenia - 5,00 i sposób prowadzenia zajęć - 5,00.

Ocenę szkolenia uczestnicy uzasadniali następująco:

"prosty język bez zbytniego wykorzystywania trudnych sformułowań, odpowiedzi na pytania dotyczące aktualnej pracy uczestnika",

"ćwiczenia praktyczne, rozmowy na przykładzie naszej marki".

Jak widać przewagą tego szkolenia nad innymi tego typu ofertami jest praktyczne odniesienie treści zawartych w programie do problemów i pytań zgłaszanych przez uczestników zajęć.

Trener i uczestnicy szkolenia z e-marketingu podczas dwóch dni wykonali olbrzymią pracę nad:

  • analizą przykładów z firm biorących udział w szkoleniu,
  • poszukiwaniem praktycznego zastosowania treści szkolenia w pracy zawodowej.

Nic więc dziwnego, że wszystkie osoby biorące udział w szkoleniu zgodziły się, że wiedzę i umiejętności o e-marketingu zdobyte w trakcie zajęć wykorzystają w swoich firmach. Zapraszamy na kolejną edycję szkolenia "Marketing Internetowy (E-marketing). Reklama Internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny".

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej