Profesjonalna Obsługa Klienta to szkolenie poruszające temat dość ważnego elementu zarządzania jakością.
Profesjonalnie zostali przygotowani uczestnicy do kontaktu z klientem i do utrzymania z nimi owocnych relacji.
Profesjonalizm naszego trenera-praktyka Pana Pawła Wojciechowskiego został doceniony otrzymując średnią ocenę 4,87 w skali 1-5 za szkolenie w Warszawie dnia 6 lutego 2012 roku.
Uczestnicy szkolenia mający na co dzień kontakt z klientami mieli okazję nauczyć się pod fachowym okiem jak dbać o interesy organizacji równocześnie dbając o interesy drugiej strony. Utrzymanie dobrej relacji pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Dlatego należy dbać o klientów poprzez dotarcie do ich rzeczywistych potrzeb oraz spełniając ich oczekiwania. Ważną zdobytą umiejętnością jest też radzenie sobie w powstałych trudnych sytuacjach w kontaktach. Wszystko za pomocą sprawdzonych ćwiczeń, dyskusji, materiałów multimedialnych oraz przede wszystkim- praktycznych przykładów.
Uzasadnienie ocen:
„Bardzo profesjonalna postawa i prowadzenie oraz bardzo dobry kontakt, że słuchaczami.
Pan Paweł profesjonalnie przygotowany – duża ilość informacji, ciekawy sposób prowadzenia.
Bardzo ciekawe podejście do tematu, stworzenie odpowiedniej atmosfery spotkania, pełny profesjonalizm.
Dużo dowiedziałam się ważnych informacji na temat obsługi klienta.”
OBSŁUGA REKLAMACJI | 30 Marca 2012 | Warszawa | ![]() |
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA | 05 Marca 2012 | Warszawa | |
NEGOCJACJE W BIZNESIE | 12-13 Marca 2012 | Warszawa | |
KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA - Trening Wywierania Wpływu | 09 Marca 2012 | Warszawa | ![]() |
Szkolenie handlowe TAKTYKI ROZMOWY O CENIE | 19 Kwietnia 2012 | Warszawa | ![]() |
OBSŁUGA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO | 16 Kwietnia 2012 | Warszawa | ![]() |