Profesjonalnie!


Profesjonalna Obsługa Klienta to szkolenie poruszające temat dość ważnego elementu zarządzania jakością.
Profesjonalnie zostali przygotowani uczestnicy do kontaktu z klientem i do utrzymania z nimi owocnych relacji.
Profesjonalizm naszego trenera-praktyka Pana Pawła Wojciechowskiego został doceniony otrzymując średnią ocenę 4,87 w skali 1-5 za szkolenie w Warszawie dnia 6 lutego 2012 roku.

Uczestnicy szkolenia mający na co dzień kontakt z klientami mieli okazję nauczyć się pod fachowym okiem jak dbać o interesy organizacji równocześnie dbając o interesy drugiej strony. Utrzymanie dobrej relacji pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Dlatego należy dbać o klientów poprzez dotarcie do ich rzeczywistych potrzeb oraz spełniając ich oczekiwania. Ważną zdobytą umiejętnością jest też radzenie sobie w powstałych trudnych sytuacjach w kontaktach. Wszystko za pomocą sprawdzonych ćwiczeń, dyskusji, materiałów multimedialnych oraz przede wszystkim- praktycznych przykładów.

Uzasadnienie ocen:

„Bardzo profesjonalna postawa i prowadzenie oraz bardzo dobry kontakt, że słuchaczami.
Pan Paweł profesjonalnie przygotowany – duża ilość informacji, ciekawy sposób prowadzenia.
Bardzo ciekawe podejście do tematu, stworzenie odpowiedniej atmosfery spotkania, pełny profesjonalizm.
Dużo dowiedziałam się ważnych informacji na temat obsługi klienta.”

Szkolenia otwarte prowadzone przez tego trenera:

OBSŁUGA REKLAMACJI 30 Marca 2012 Warszawa   
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA 05 Marca 2012 Warszawa   
NEGOCJACJE W BIZNESIE 12-13 Marca 2012 Warszawa   
KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA - Trening Wywierania Wpływu 09 Marca 2012 Warszawa   
Szkolenie handlowe TAKTYKI ROZMOWY O CENIE 19 Kwietnia 2012 Warszawa   
OBSŁUGA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO 16 Kwietnia 2012 Warszawa   

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły