Tytuł jaki otrzymała Pani Agata Pawłowska został przyznany na podstawie opinii uczestników szkoleń otwartych:
12 lipca 2010 - Obsługa Reklamacji
14 lipca 2010 - Techniki Efektywnej Windykacji
20 lipca 2010 - Telemarketing dla Handlowców - Techniki podstawowe
21 lipca 2010 - Telemarketing dla Handlowców - Poziom Zaawansowany
Oraz szkoleń wewnetrznych dla firm z sektora finansowego oraz producenta opakowań
17 lipca 2010 - Obsługa Klienta Najlepsze Standardy
24 lipca 2010 - Techniki Efektywnej Windykacji
Trener oceniany był pod względem przekazanej wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia zajęć. Średnią jaką otrzymał to 4,90 na 5,00 możliwych.
Oto niektóre komentarze uczestników zamieszczane w ankietach poszkoleniowych:
"cenne dyskusje nad przykładami"
"rzeczowość wiedza, znajomość tematu"
"dobra praca w grupie i analiza problemów"
"precyzyjna i szybka reakcja na zadawane pytania"
"znakomita symulacja przypadków"
"analiza typologi klientów i zachowania asertywnego"
"duża wiedza prowadziącej"
Dziękujemy za pochlebne opinie, życząc jednocześnie uczestnikom pełnego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności, a trenerowi rzecz jasna dalszych sukcesów.
Najbliższe szkolenia jakie prowadzi Agata Pawłowska - Tutaj
Zapoznaj się z notka biograficzną trenera - Tutaj