drukuj

b_form
 @ 1,740.00
b_form

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH


O szkoleniu


Zakupy i zarządzanie zakupami jako nieodłączna część łańcucha dostaw stają się, w obecnej sytuacji rynkowej i gospodarczej, kluczowym elementem w strategicznym zarządzaniu organizacjami. Prawidłowe i profesjonalne zorganizowanie i zarządzanie procesami zakupowymi znacznie przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw w walce o rynek i realizacji strategii opartych na niskich kosztach.

Grupa docelowa szkolenia "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych:

Szkolenie z zarządzania zakupami służy rozwojowi i podniesieniu kompetencji:

  • Managerów działów zakupów i zaopatrzenia, którzy odpowiadają za organizację i kierowanie procesami zakupowymi w przedsiębiorstwach.
  • Kupców i specjalistów ds. zakupów realizujących cele zakupowe.
  • Wszystkim, którzy wiążą swoją karierę zawodową z pracą w działach zakupowych.

Jak jest oceniane szkolenie Zarządzanie Zakupami przez uczestników?

Przed wyborem szkolenia i firmy szkoleniowej warto zapoznać się z opiniami i ocenami osób, które już brały w nim udział. Uczestnicy kwietniowej edycji szkolenia z zarządzania tak oceniają jego realizację:

"Trener praktyk z ogromnym zakresem wiedzy z zakresu zakupów, duża liczba ćwiczeń".

"Bardzo dobre szkolenie -> poparte przykładami z życia, bogaty zasób wiedzy".

"Całość programu była bardzo dobrze i ciekawie zrealizowana, do wykorzystania w przyszłości".

Szkolenie i trener zostali ocenieni na 4,85 w skali 1-5. Zapoznaj się z pełną treścią informacji zwrotnej "Zarządzanie zakupami -opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR".

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Zarządzanie Zakupami z Elementami Negocjacji Zakupowych" jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

Biorąc udział w szkoleniu z zarządzania zakupami:

  • Poznasz nowoczesne strategie stosowane w polityce zakupowej i narzędzia ich realizacji.
  • Nauczysz się wykorzystywać analizy i wskaźniki do mierzenia i oceny efektywności procesów zakupowych.
  • Poznasz zasady i modele współpracy z dostawcami.
  • Zdobędziesz (rozwiniesz) swoje kompetencje w zakresie negocjacji zakupowych.
  • Dowiesz się jak są podstawowe zasady organizacji działu zakupów i zarządzania zespołem kupców.

Program szkolenia


1.SPECYFIKA I CELE DZIAŁU ZAOPATRZENIA

  • Funkcja i cele działu zaopatrzenia
  • Proces ewolucji roli zaopatrzenia w strukturach biznesowych
  • Logistyka zaopatrzeniowa i jej zadania cząstkowe

2. ZINTEGROWANE SYSTEMY ZARZĄDZANIA A PROCES ZAOPATRZENIA

  • Ewolucja i cechy systemów MRP, MRP z zamkniętą pętlą, MRP II, ERP
  • Zaopatrzenie w systemie "just in time"
  • Podstawowe zasady zarządzania zaopatrzeniem

3. ZAOPATRZENIE JAKO PLAN I STRATEGIA

  • Działania procesu zaopatrzenia
  • Elementy strategii zakupu
  • Instrumenty polityki zaopatrzenia i przykłady ich stosowania

4. PLANOWANIE I MIERZENIE PROCESÓW ZAOPATRZENIOWYCH

  • Analiza rentowności i kosztów
  • Metody kształtowania zapasów
  • Analiza ABC XYZ w zarządzaniu bezpieczeństwem magazynowym
  • Analiza procesu: od zamówienia do przyjęcia

5. WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI

  • Metody pozyskiwania informacji o produktach i dostawcach
  • Segmentacja dostawców i dostarczanego asortymentu
  • Kryteria wyboru dostawców
  • Zarządzanie dostawcami w modelach Supplier Development - SD, Early Supplier Involvement ESI
  • Strategiczne zarządzanie dostawcami
  • Metody modelowania współpracy
  • System okresowej oceny dostawców: kryteria i metody
  • Cykl współpracy: od nawiązania do zakończenia

6. REGULOWANIE ZASAD WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI

  • Modele umów z dostawcą
  • Definiowanie warunków handlowych - możliwe warianty
  • Wzorowy kontrakt: na co zwracać uwagę, do czego dążyć, czego unikać
  • Jak doprowadzić do udanych renegocjacji warunków handlowych

7. NEGOCJACJE JAKO KLUCZOWY ELEMENT PROCESU ZAOPATRZENIA

  • Rodzaje negocjacji i typowe sytuacje
  • Style negocjacyjne
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Specyfika procesu negocjacyjnego i jego warianty
  • Techniki negocjacyjne
  • Metody wywierania wpływu

8. ORGANIZOWANIE DZIAŁU ZAKUPÓW

  • Główne grzechy managerów działów zakupu
  • Budowanie zespołu zakupowego
  • Kompetencje kupców - jak je rozpoznać i jak je rozwijać
Szkolenia otwarte
14.03 - 15.03.2019
Warszawa
13.06 - 14.06.2019
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1740 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,740.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2019"

1000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i zapoznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, p...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i ko...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Mielniczuk
Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie zawodowe w...

Czytaj więcej

Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Artykuły
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR

W dniach 26 - 27 kwietnia odbyło się szkolenie otwarte "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych” prowadzone przez t...

Czytaj więcej

Zarządzanie dostawcami w Lear Corporation Poland II

Zarządzaniu dostawcami było poświęcone szkolenie zamknięte, które przeprowadziliśmy dla managerów i pracowników Lear...

Czytaj więcej

Bardzo kompetentny trener praktyk zakupów
Nasz ekspert w zakresie zarządzania zakupami w firmie - Marcin Mielniczuk przeprowadził 8 i 9 grudnia szkolenie otwarte "Zarządzanie do...

Czytaj więcej

Budowanie strategii wobec dostawców poprzez ich klasyfikację

Często osoby odpowiedzialne za proces zakupów ograniczają planowanie do czynności bieżących. Z łatwością wchodzą w ramy sfery komf...

Czytaj więcej

Negocjacje kupieckie – doświadczenia praktyka

Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...

Czytaj więcej

Spotkania z potencjalnymi dostawcami w dziale zakupów

Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...

Czytaj więcej

Zarządzanie dostawcami poprzez relacje na przykładzie modelu kooperacyjnego

Tematyka zarządzania dostawcami w ujęciu kupieckim jest bardzo szeroka i obejmuje wiele aspektów działalności biznesowej. Ró...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -