W dniach 26 - 27 kwietnia odbyło się szkolenie otwarte "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" prowadzone przez trenera praktyka zakupów Pana Marcina Mielniczuka.
Standardem badania efektywności szkoleń otwartych w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa jest przeprowadzenie pod koniec szkolenia ankiety satysfakcji uczestników warsztatów. Poniżej, z niekłamaną satysfakcją, prezentujemy wyniki i ocenę szkolenia z zarządzania zakupami dokonaną przez jego uczestników.
Osoby biorące udział w warsztacie z zarządzania zakupami zostały poproszone o dokonanie w skali 1 do 5 (1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa) następujących elementów związanych z trenerem i przebiegiem szkolenia. Pan Marcin Mielniczuk, autor programu merytorycznego i trener prowadzący zajęcia otrzymał następujące oceny:
Średnia ocen wystawionych przez uczestników szkolenia zarządzanie zakupami to 4,85 (na 5,00 możliwej). W naszej opinii jest bardzo wysoka ocena biorąc pod uwagę specyfikę szkoleń otwartych (osoby zajmujące bardzo różne stanowiska związane z zakupami, reprezentujące różne firmy i branże oraz odmienne potrzeby i oczekiwania od szkolenia i trenera).
Nie ograniczyliśmy się wyłącznie do oceny szkolenia w skali 1-5. W naszej ankiecie poprosiliśmy również o pisemne uzasadnienie wystawionych ocen. Poniżej prezentujemy wypowiedzi uczestników szkolenia dla zakupowców, którzy wysokie noty argumentowali tak:
"Świetna wiedza i dobre przykłady".
"Zwięźle, treściwie, praktycznie".
"Bardzo dużo przykładów; brak slajdów, fajna energia".
"Trener profesjonalnie przygotowany. Jednak skupił się wyłącznie na swoich doświadczeniach. Brak obiektywizmu i rozszerzenia zastosowanych metod na inne branże".
"Trener praktyk z ogromnym zakresem wiedzy z zakresu zakupów, duża liczba ćwiczeń".
"Merytoryczny, konkretny, rzeczowy".
"Bardzo dobre szkolenie -> poparte przykładami z życia, bogaty zasób wiedzy".
Ankieta satysfakcji uczestników szkolenia "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" zawiera również trzy pytania zamknięte pozwalające ocenić: czy szkolenie spełniło oczekiwania, czy uczestnicy są gotowi polecić szkolenie swoim kolegom i koleżankom z pracy oraz czy wykorzystają wiedzę i umiejętności nabyte podczas warsztatu w swojej pracy zawodowej. Wyniki przedstawiamy poniżej.
Bardzo interesujące są również wypowiedzi i opinie uczestników szkolenia, o tym co podobało im się na nim najbardziej a co najmniej:
"Cały pierwszy dzień - super".
"Analiza dostawców".
"Przykłady z życia".
"Część ćwiczeniowa, historyjki".
"Techniki negocjacyjne; scenka negocjacyjna".
"Ćwiczenia".
"Całość programu była bardzo dobrze i ciekawie zrealizowana, do wykorzystania w przyszłości".
"Negocjacje".
"Praktyczne przykłady negocjacji. Kontakt z prowadzącym - otwartość".
"Techniki negocjacyjne".
"Negocjacje".
"Materiały".
"Praca w grupach".
"Brak".
Jesteśmy przekonani, że szkolenie z zarządzania zakupami spełniło oczekiwania, z którymi przyszli uczestnicy. Przyczyniło się również do podniesienia ich kompetencji zawodowych związanych z kierowaniem procesami zakupowymi. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" (przejdź do programu klikając w temat szkolenia. Szkolenie z zarządzania zakupami realizujemy również w formie zamkniętej szkolenia dedykowanego managerom i specjalistom jednej firmy. Informacje o trenerze, Marcinie Mielniczuku są dostępne poniżej tej informacji lub po kliknięciu w nazwisku. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wybranie naszego szkolenia i aktywną pracę podczas zajęć.
Opracowanie:
Daniel Bogusz
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Zarządzanie zakupami, to "szkolenie było prowadzone ciekawie, dynamicznie. Poparte wieloma przykładami i ciekawostkami" - to jedna z wiel...
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistó...
Zarządzaniu dostawcami było poświęcone szkolenie zamknięte, które przeprowadziliśmy dla managerów i pracowników Lear...
Często osoby odpowiedzialne za proces zakupów ograniczają planowanie do czynności bieżących. Z łatwością wchodzą w ramy sfery komf...
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...
Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...
Tematyka zarządzania dostawcami w ujęciu kupieckim jest bardzo szeroka i obejmuje wiele aspektów działalności biznesowej. Ró...