Z powodzeniem zorganizowaliśmy kolejne szkolenia otwarte ułatwiające podejście do obsługi reklamacji. Trener- praktyk Pani Dorota Dańczak- Król przedstawiła uczestnikom sposoby radzenia sobie z roszczeniami ze strony klientów w szkoleniu Obsługa Reklamacji. Natomiast w Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji wprowadził uczestników trener- praktyk oraz radca prawny Tomasz Lenart. Szkolenia odbyły się w dniach 17 oraz 18 listopada 2011 roku.
Pani Dorota Dańczak-Król miło i sympatycznie przekazując swoją wiedzę dotarła do zainteresowanych otrzymując najwyższą możliwą ocenę, czyli 5 (w skali 1-5). Najbardziej docenione zostały: algorytm reklamacji, techniki obrony asertywnej, przykłady z życia oraz schemat i tempo szkolenia. Oto niektóre komentarze:
„Trenerka jest profesjonalistą, ma ogromną wiedzę.”
„Rzeczowo, na temat, zabawnie.”
Miła, sympatyczna, odpowiadająca na zadane pytanie.”
Podejście Pana Tomasza zostało określone jako profesjonalne, a dzięki jego zaangażowaniu zainteresowani mogli w pełni zrozumieć opisywane zagadnienia. Oprócz tego szkolenie zostało określone jako rzeczowe i konkretne. Trener został oceniony na 4,76 ( w skali 1-5) Najbardziej podobały się:
-„Stan faktyczny przepisów prawnych”
- „Przykłady zgłaszanych reklamacji oparte były na przykładach z obszaru naszej działalności.”
Wśród uczestników szkoleń znaleźli się pracownicy takich firm jak Datacom Systems S.A., Berner Polska Sp. z o.o. oraz Cersanit II S.A.
Uczestnikom życzymy sukcesów i wykorzystania zdobytej wiedzy zwłaszcza w nadchodzącym okresie świątecznych zakupów, a trenerom gratulujemy i liczymy na dalsze sukcesy!
Zobacz Programy szkoleń oraz informacje o trenerze:
OBSŁUGA REKLAMACJI |
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI |